مصوبه سفر وزیر ارتباطات به بوشهر اجرایی شد
پیغام: مصوبه سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بوشهر برای رونق کسب وکارهای نوپا در این استان، با افتتاح دفتر شتابدهنده دیموند در بوشهر اجرایی شد.
كدخبر: 104627
1397/08/10

به گزارش «پیغام» به نقل از شبکه خبری ICTPRESS؛ علی سملیان مدیرکل  ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از اجرای مصوبه سفر وزیر ارتباطات به استان بوشهر خبر داد، گفت: همزمان با سفر وزیر ارتباطات به استان بوشهر و با حضور وی قرار داد سه جانبه ای میان اداره کل ارتباطات این استان، شتابدهنده دیموند و پارک علم و فناوری بوشهر برای رونق کسب و کارهای نوپا به امضا رسید.

وی افزود: در پی آن شتابدهنده دیموند برای شناسایی استارت‌آپ های دارای شرایط و صاحب ایده اقدام کرد و همزمان با افتتاح دفتر استانی و برگزاری اولین رویداد Startup Review   این شتابدهنده در بوشهر استارت آپ های برگزیده معرفی شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: در این رویداد، ایده های مربوط به 13 گروه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت پنج تیم مورد حمایت مالی، علمی و آموزشی شتابدهنده  قرار می گیرند و پارک علمی و فناوری استان زیر ساخت ها، ملزومات و فضای کاری را در اختیار این کسب و کار ها  قرار می دهد.

سملیان خاطرنشان کرد: رویدادهای کارآفرینی با همکاری شتابدهنده تا یکسال آینده برنامه ریزی شده و مطابق زمانبندی جهت جذب و حمایت تعداد بیشتری از تیم های نوپا ادامه پیدا می کند.

بر اساس این گزارش، در سفر مردادماه گذشته وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به استان بوشهر تفاهمنامه همکاری سه جانبه ای میان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، شتاب دهنده دیموند و پارک علم و فناوری بوشهر به امضا رسید.

مطابق این تفاهم نامه، شتابدهنده دیموند متعهد شد تا به کسب و کارهای نوپای استان بوشهر، خدمات مربیگری، آموزش، مشاوره حقوقی و مالی ارائه دهد.

منبع: