بوشهر؛ رتبه دوم کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی
پیغام: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: این استان با پرداخت یکهزار و 322 میلیارد و 860 میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به رتبه دوم کشور دراین بخش رسید.
كدخبر: 104635
1397/08/12

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، حمید رضا پناه روز شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: در مرحله نخست پرداخت این تسهیلات سهم این استان یک هزار و 158 میلیارد ریال بود که با توجه به میزان پرداخت های صورت گرفته 180 میلیارد ریال فراتر از سهم ابلاغی پرداخت شده است.

وی یادآور شد: اکنون در این حوزه پرداخت 2 هزار و 80 میلیارد ریال تسهیلات در دست بررسی است.

پناه افزود: قرارداد منعقد شده برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایری در استان بوشهر حدود یکهزار و 370 میلیارد ریال است.

وی اظهارداشت: بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در همکاری تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری همکاری قابل توجهی دارند.

پناه افزود: همه بانک های یاد شده فراتر از سهم ابلاغی پرداخت تسهیلات داشتند که در این بین بانک توسعه تعاون با پرداخت بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات فراتر از سهم ابلاغی رکوردار پرداخت های فراتر از سهم ابلاغی بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: به منظور گازرسانی به واحدهای مرغداری استان بوشهر بسته توجیهی پرداخت تسهیلات به این واحدها در دست تدوین است.

محمد تقی منوچهری افزود: در ارتباط با یک واحد بسته بندی سبزی و صیفی جات در جنوب استان بوشهر نیز رایزنی های خوبی با سرمایه گذار آغاز شده و موضوع تامین زمین در دست پیگیری است.

استاندار بوشهر گفت: در ارتباط با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با توجه به ظرفیت های فراوان استان بوشهر باید بیش از پیش از ظرفیت این نوع تسهیلات استفاده شود.

عبدالکریکم گراوند افزود: در این بین حوزه شیلات یکی از ظرفیت های قابل توجه برای پرداخت تسهیلات مربوط به حوزه اشتغال روستایی و عشایری است.

منبع: