مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر :
رونمایی از نخستین نرم‌افزار مهارتی کشور در استان
پیغام:مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و کاهش مدت زمان ارایه خدمت به مراجعه‌کنندگان نخستین نرم‌افزار مهارتی کشور در استان بوشهر رونمایی شد.
كدخبر: 104637
1397/08/12

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی این اداره کل ؛ عبدالمجید دراهکی در آیین رونمایی از نخستین نرم‌افزار مهارتی کشور در بوشهر با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیکی به مردم مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی است اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فرصتی برای توسعه اقتصادی کشور است و باید توجه ویژه‌ای به مهارت آموزی در جوانان با توسعه خدمات الکترونیکی  داشته باشیم.

وی به نقش مهارت در توسعه اقتصادی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: توسعه آموزش‌های فنی وحرفه ای نیاز به یک عزم جدی دارد که امیدواریم با تلاش همه همکاران و ترویج آموزش‌های مهارتی الکترونیکی محقق شود، داشتن مهارت می‌تواند برای افراد ایجاد انگیزه اشتغال کند.

دراهکی ضمن تبیین جایگاه آموزشهای مهارتی تر رونمایی  نخستین اپلیکیشن مهارتی کشور در استان بوشهر خبرداد و ازعموم مردم درخواست کرد تا با ترویج این نرم‌افزار مهارتی ضمن آشنایی با توانمندی‌ها و امکانات مراکز سطح استان بوشهر از آموزش‌های در نظر گرفته شده برای فرزندان و خانواده‌های خود استفاده کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه باید فرهنگ جامعه به سمت توسعه مهارت پیش ببریم و این نیازمند تلاش رسانه‌ها و رسانه  ملی  برای توسعه این فرهنگ است، اظهار کرد: اگر قرار است آموزش‌های فنی و حرفه ای جایگاه والایی در جامعه داشته باشد باید همه مسئولان به آن توجه اساسی کنند.

منبع: