افرادی که کارت هوشمند نگرفته اند، اقدام کنند
پیغام: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با بیان اینکه مهلت استفاده از کارتهای ملی قدیمی آخر امسال به پایان می رسد افزود: 30 درصد واجدان شرایط هنوز درخواست کارت هوشمند ملی نداده اند.
كدخبر: 104645
1397/08/12

به گزارش «پیغام» به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، اسکندر پاسالار در کارگروه تخصصی کارت هوشمند ملی افزود: از سال آینده افرادی که کارت هوشمند نداشته باشند برای انجام امور خود با مشکلات جدی مواجه می شوند.

وی با اشاره به اینکه میزان درخواست های کارت هوشمند ملی در استان بوشهر، 6 درصد از میزان کشوری کمتر است خاطرنشان کرد: هنوز 30 درصد از واجدین شرایط در این استان درخواست کارت هوشمند ملی نداده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان تصریح کرد: با هدف تسهیل و تسریع در دریافت کارت هوشمند ملی کارگروه تخصصی کارت هوشمند ملی هر هفته به صورت مستمر در ثبت احوال استان تشکیل می شود تا علاوه بر رفع موانع و مشکلات احتمالی، بسترهای لازم برای ارائه مطلوب خدمات به هم استانی ها فراهم شود.

وی تاکید کرد: باید از تمام ابزارها و امکانات موجود در جهت اطلاع رسانی به مردم بهره گرفت تا در زمان باقیمانده نسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام کنند و درخواست خود را به لحظات آخر نیندازند.

منبع: