رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر:
تاخیر در اطلاع رسانی در مورد تعطیلی مدارس متوجه آموزش و پرورش نیست
پیغام: رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، در واکنش به «تعلل آموزش و پرورش در زمینه اطلاع رسانی ها در مورد تعطیلی مدارس» عنوان کرد: تعطیلی مدارس از طریق مراجع تصمیم گیری غیر از آموزش و پرورش صورت می گیرد.
كدخبر: 104656
1397/08/15

 پیغام:رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، در واکنش به «تعلل آموزش و پرورش در زمینه اطلاع رسانی ها در مورد تعطیلی مدارس»عنوان کرد: تعطیلی مدارس از طریق مراجع تصمیم گیری غیر از آموزش و پرورش صورت می گیرد.

به گزارش «پیغام»؛ مجید اجرایی ادامه داد: بدین ترتیب که پس از پیش بینی های اداره کل هواشناسی و اعلام به ستاد بحران استانداری، فرمانداری های هر شهرستان تصمیم به تعطیلی می گیرند و آموزش و پرورش صرفا اطلاع رسانی آن را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تعطیلی ها، آموزش و پرورش همواره در سریع ترین زمان ممکن اطلاع رسانی ها را انجام داده است اما قابل کتمان نیست که در این روند برخی نهادهای تصمیم گیرنده باید سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهند که متاسفانه تاکنون این عملکرد مورد سوال و ابهام جدی قرار گرفته است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به برخی شایعات کذب مطرح شده که عمدتا در رسانه های مجازی مبنی بر تعطیلی ها منتشر می شود گفت: منبع اصلی خبر در زمینه تعطیلی مدارس فقط روابط عمومی آموزش و پرورش است و مردم سندیت و اعتبار خبر را از این طریق دریافت نمایند.

گفتنی است افراد یا پایگاه های خبری و یا سایت هایی که به صورت مکرر در مورد تعطیلی مدارس پیام های دروغ و جعلی منتشر کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

منبع: