استاندار بوشهر:
بوشهر بهشت سرمایه گذاران است
پیغام: استاندار بوشهر گفت: سیاست فعلی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از سرمایه گذاری خارجی و کمک به فراهم کردن توسعه سرمایه گذاری است.
كدخبر: 104715
1397/08/20

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با هیات اقتصادی و تجاری کره جنوبی اظهار داشت: یکی از علاقمندی های ایران، ارتباطات تجاری و اقتصادی با کشورهای آسیایی به ویژه شرق آسیاست و ژاپن و کره می توانند شرکای خوبی باشند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت پیش رو بهترین استفاده را برای توسعه روابط با کشورهای مختلف داشته باشیم، گفت: مایل هستیم با کشورهای پیشرو در آسیا روابط اقتصادی بیشتری داشته باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به مشترکات استان بوشهر با کره جنوبی خاطرنشان کرد:  استان بوشهر به واسطه منابع نفت و گاز در عسلویه یک استان مهم محسوب می شود و در حوزه سرمایه گذاری، این استان می تواند بهشت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف نفت و گاز باشد.

گراوند با بیان اینکه یکی ازظرفیت های مهم استان بوشهر، دریا و حمل و نقل دریایی است، گفت:ظرفیت دریا در استان بوشهر، فرصتی ایده آل برای توسعه سرمایه گذاری های موفق است.

وی خطاب به مدیران هیات کره ای یادآور شد: اگر شرکت شما موفق شود در حوزه سرمایه گذاری پالایشگاهی کار کند، در سایر زمینه ها هم شما راغب خواهید شد همکاری داشته باشیم.

استاندار بوشهر گفت: سیاست فعلی ایران به حمایت از سرمایه گذاری خارجی و کمک به فراهم کردن توسعه سرمایه گذاری است لذا از سرمایه گذاری شرکت های کره ای و ژاپنی در بوشهر استقبال می کنیم.

منبع: