الماسی خطاب به رئیس جمهور؛
آقای رییس‌جمهور! فکری برای کاهش قیمت کالا کنید
پیغام: نماینده مردم دیر در مجلس گفت: با وجودی که نرخ ارز کاهش یافت اما قیمت کالاها پایین نیامد، آقای رییس‌جمهور فکری برای این وضعیت کنید.
كدخبر: 104958
1397/09/12

به گزارش«پیغام»، سکینه الماسی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی  به رئیس جمهور، گفت: اگرچه روند نزولی نرخ ارز خوب است اما به شرط آنکه بر قیمت‌هایی که بی رویه بالا رفت تاثیر بگذارد و قیمت‌ها بر مبنای کاهش نرخ ارز، روند نزولی داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای رییس جمهور فکری برای پایین نیامدن قیمت کالاها با وجود کاهش نرخ ارز کنید.

وی با تبریک روز  جهانی معلولین خواستار  اجرایی شدن قانون معلولان شد.

الماسی خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع در اجرای مصوبات حوزه انتخابیه خود و رفع دغدغه مردم شد و پرسید: آیا مسؤولان پای خواسته‌های به حق مردم ایستاده‌اند؟ آیا دولت و مجلس که هر دو برآمده از خواست ملت هستند، پای قول‌های خود به مردم هستند؟

نماینده مردم دیر در مجلس مشکلات صیادان، ملوانان و کشاورزان به ویژه صدور مجوزهای لازم برای آنها شد و افزود: وام‌های مربوط به این اقشار را امهال کنید.

ایسنا نوشت،عضو کمیسیون انرژی مجلس بر ضرورت رسیدگی به خواسته های بازنشستگان و یکسان سازی حقوق آنها و همچنین لزوم بازگشایی مرزها برای صادرات گوجه خارج از فصل تاکید کرد و خواستار افزایش قیمت خرید تضمینی گندم شد.

منبع: