برگزاری مسابقه دو صحرانوردی دانشجومعلمان در ساحل بوشهر
پیغام: مسابقه دو صحرانوردی ویژه دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در ساحل بوشهر برگزار شد.
كدخبر: 105013
1397/09/13

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر؛ رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر صبح سه‌شنبه در آئین پایانی مسابقه دو صحرانوردی دانشجومعلمان ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مسابقه اظهار داشت: این مسابقه دو در آستانه روز دانشجو و از سری برنامه های تدارک دیده ما به همین مناسبت برگزار شد.

اکبر مولایی گفت: ورزش پایه دوومیدانی در میان دانشجویان ما مغفول مانده است؛ هر چند گاهی می بینم که عده ای از دانشجویان ما به صورت انفرادی مشغول فعالیت در این زمینه هستند.

مولایی بیان داشت: این مسابقه باید برای آنها که استعداد دو ومیدانی دارند نقطه آغازینی باشد تا زمینه شکوفاتر شدن هر چه بیشتر استعداد آنها فراهم شود.

وی در ادامه اضافه کرد: کمتر در زمینه این ورزش پایه در دانشگاه کار شده و باید همت و تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد تا بتوانیم کار بیشتری در این مقوله انجام دهیم.

مولایی تصریح کرد: ما باید با انجام اقداماتی از قبیل این مسابقات به شناسایی استعدادهای دانشجویان در این رشته بپردازیم تا بتوانند در آینده با تلاش خود آنها به مقام های ملی و بین المللی دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت که تک تک شماها آمادگی این را دارید و می توانید با تمرین و ممارست خودتان را در این ورزش نشان دهید؛ چرا که این ورزش ورزش هم در سلامتی جسم و روح شما موثر است و هم می توان پیشرفت خوبی با فعالیت و تمرین و برنامه مناسب داشت.

مولایی در ادامه با تقدیر از مشارکت دانجومعلمان پردیس علامه طباطبایی در این برنامه ورزشی افزود: از معاون توسعه منابع و امور دانشجویی و کارشناسان تربیت بدنی در حوزه معاونت این پردیس می خواهم که مسابقات دوومیدانی به مناسبت های مختلف برگزار کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: از کارشناسان تربیت بدنی معاونت توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر می خواهم که تیم دوومیدانی پردیس را تشکیل دهند و تمرینات مرتب داشته باشند و می خواهم تا این رویه ادامه پیدا کند.

نقطه آغاز این مسابقه از بوستان شورا در ساحل بندر بوشهر و پردیس علامه طباطبایی نیز نقطه پایان آن بود و دانشجومعلمان شرکت کننده در این مسابقه مسیری نزدیک به سه کیلومتر را دویدند که در پایان به ۱۰ نفر اول این مسابقه جوایزی اهدا شد.

 

منبع: