معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:
ارجاع پرونده دو پزشک، یک ماما و سه مرکز درمانی متخلف به تعزیرات حکومتی
پیغام: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پیرو مصوبات کمیته نظارت بر تعرفه‌ها و شکایات واصله سامانه ۱۹۰، پرونده دو پزشک به دلیل دریافت مبلغ غیرمتعارف به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.
كدخبر: 105021
1397/09/14

به گزارش «پیغام»؛دکتر جعفر زارعی زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: دو مرکز درمانی نیز به دلیل عدم رعایت تعرفه دولتی برابر بند "ز" تبصره ۱۷ و یک مرکز درمانی دیگر نیز به دلیل عدم رعایت تعرفه بیماران تصادفی جهت بررسی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: پرونده یک مامای متخلف نیز به دلیل مداخله در خدمات نازایی به دادستانی نظام پزشکی ارجاع داده شد.

سرپرست اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: دریافت هرگونه وجه غیرمتعارف از بیماران مصداق بارز تخلف بوده و هم‌وطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۹۰ ثبت کنند.

محمد ازمل افزود: در اسرع وقت به این شکایات رسیدگی و پس از بررسی در کمیسیون مربوط مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

سرپرست اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نقش حاکمیتی و نظارتی دانشگاه علوم پزشکی اشاره و خاطرنشان کرد: از دستاوردهای طرح تحول کاهش پرداخت مستقیم از جیب بیماران از طریق ممانعت از پرداخت‌های غیرمتعارف تحت عنوان زیرمیزی و غیره می‌باشد که این دانشگاه تمام تلاش خود را برای صیانت از حقوق بیماران به کار خواهد بست.

منبع: