بازارچه مهربانی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود+تصاویر
پیغام: مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی بازارچه مهربانی در شیلات بوشهر گفت: در این بازارچه ضمن عرضه آبزیان به قیمت مناسب کالاهای اساسی با ارز دولتی نیز عرضه می‌شود.
كدخبر: 105036
1397/09/15

به گزارش«پیغام»به نقل از تسنیم، احمدجهانگیرلو  در نشست با مسئولان شیلات استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی بازارچه ماهی و دیگر مایحتاج عمومی مردم  در اسکله شیلات بوشهر اظهار داشت: این بازارچه تحت عنوان بازارچه مهربانی در اسکله صیادی شیلات بوشهر با همکاری مسئولان شیلات و شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این بازارچه در راستای رفاه مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد راه‌اندازی می‌شود گفت: در این بازارچه تمام اقلام کالاهای مورد نیاز مردم به صورت متمرکز از جمله ماهی، مواد پروتیئنی و دیگر مایحتاج عمومی مردم با قیمت مناسب و مطلوب عرضه می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه در بازارچه مهربانی شیلات ضمن عرضه آبزیان به قیمت مناسب کالاهای اساسی با ارز دولتی نیز عرضه می‌شود تصریح کرد: در راستای تامین و توزیع کالاهای اساسی در بازار با هدف رضایت مردم، دولت اقدام به ورود کالاهای اسای یارانه‌ای با ارز دولتی کرده است .

احمد جهانگیرلو با بیان اینکه کالاهای مایحتاج عمومی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوشهر هم عرضه می‌شود افزود: این کالاها شامل گوشت برزیلی گوساله منجمد، گوشت گوسفندی استرالیایی،گوشت گوساله بسته بندی شده ، تخم مرغ، مرغ گرم و منجمد، میوه از تولید به مصرف، برنج تایلندی هومالی، شکر، ماهی، میگو و روغن  است که علاوه  بر توزیع در بازارچه مهربانی شیلات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای  بوشهر هم عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس بوشهر هم با بیان اینکه  اسکله صیادی شیلات بوشهر به این شرکت واگذار شده است خاطر نشان کرد: در این اسکله، بازارچه عرضه انواع محصولات غذایی راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند جوابگوی تامین مایحتاج مردم باشد.

محمد آبخو با بیان اینکه در بازارچه مهربانی 52 غرفه به متقاضیان برای عرضه مواد غذایی واگذار می‌شود گفت: اسکله گردشگری دریایی هم در این محدوده فعال است که در ایام نوروز گذشته 35 هزار گردشگر از این ظرفیت استفاده کردند.

وی بیان کرد: محصولات عرضه شده در بازارچه مهربانی شیلات بوشهر  قیمت آن بر اساس ستاد تنظیم بازار تعیین و عرضه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: