بازداشت اوباشی كه مردم را آتش مي‌زدند
‍ پیغام: مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که در پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران اقدام به آتش زدن افراد کرده بود.
كدخبر: 105040
1397/09/15

به گزارش«پیغام» به نقل از ایلنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با انتشار تصویر شخصی جوان در فضای مجازی که جهت خوشگذرانی اقدام به آتش زدن برخی افراد در پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران کرده بود، به دستور رئیس پلیس تهران بزرگ تیم ویژه‌ای در پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ جهت شناسایی و دستگیری این شخص تشکیل شد.

همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی این شخص، تعداد زیادی از شهروندان از طریق پیام‌گذاری در شبکه‌های مختلف مجازی و همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ضمن ابراز تاسف از انجام دادن چنین اقداماتی اطلاعاتی را در خصوص هویت و محل‌های تردد این شخص در اختیار پلیس قرار دادند.

با بهره‌گیری از این اطلاعات و دیگر اقدامات پلیسی، نهایتا یکی از مجرمین سابقه‌دار در زمینه شرارت و ... در جنوب تهران به نام مهدی. ع معروف به مهدی پیتی ( piti ) شناسایی و بامداد روز جاری (پنجشنبه مورخه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۷ ) دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار تکمیلی به همراه تصویر متهم و همچنین ارتکاب سایر جرائم توسط متهم، متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: