معاون ورزش و جوانان بوشهر:
راه اندازی خانه‌های جوان در نقاط مختلف استان
پیغام: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: خانه‌های جوان در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
كدخبر: 105054
1397/09/15

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، حسین دهجان صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با جوانان شهرستان دیر با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت خانه‌های جوان اظهار داشت: فعال‌ترین خانه جوان استان بوشهر در شهرستان دیر فعال است.

وی با بیان اینکه به زودی خانه جوان شهر آبدان از توابع شهرستان دیر راه اندازی خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به مطالبات و احساس نیازی که به طراحی شیوه های نوین برای بیان مطالبات و دغدغه های جوانان وجود دارد خانه‌های جوان می‌تواند در این راستا نقش راهبردی ایفا کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: باید تلاش کنیم تا زمینه حضور و مشارکت جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: تجربه ثابت کرده نیروی جوان توانمند و نخبه، با نیروی مضاعف برای توسعه جامعه خود تلاش می‌کند و امید است که اعتماد به جوانان توانمند ومستعد به یک باور همگانی تبدیل و در جامعه نهادینه شود.

استفاده از ظرفیت سمن‌ها

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دیر نیز در این نشست گفت: وظیفه اصلی همه دستگاه های دولتی خدمت رسانی صادقانه به مردم است و مردم انتظار دارند این خدمات با کیفیت و صادقانه ارائه شود.

مسعود تنگستانی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد می‌توانند بهترین مکمل و همراه برای رشد و توسعه باشند، اظهار داشت: وجود سازمان های مردم نهاد در هر جامعه ای ضروری به نظر می رسد که در این راستا موانع موجود بر سر راه آنان را باید رفع نمود و مردم را بیشتر با کارکردهای آنان آشنا کرد.

تنگستانی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ سمن در سطح شهرستان دیر در زمینه های مختلف فعال هستند گفت: سمن‌ها با تکیه بر توانمندی‌های مردمی بازوان قدرتمند دولت در اجرای طرح ها به شمار می روند که به صورت خودجوش و داوطلبانه بدون هیچ چشم‌داشتی به کمک آمده‌ اند.

در این مراسم عبدالخالق قاعدی به عنوان مشاور امور جوانان فرماندار شهرستان دیر منصوب و از خدمات چندین ساله محسن عمرانی تقدیر شد.چش

منبع: