فرماندار دیر:
گلاویز شدن‌های سیاسی در شهرستان دیر هیچ جایگاهی ندارد
پیغام: فرماندار شهرستان دیر گفت: گلاویز شدن های سیاسی در حال حاضر در شهرستان دیر هیچ جایگاهی ندارد.
كدخبر: 105055
1397/09/15

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، کریم علی‌حسنی صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با جوانان شهرستان دیر با اشاره به اهمیت جایگاه جوانان و نقش این قشر در توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه اظهار داشت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی که دشمن سعی در نا امید کردن مردم از همراهی با نظام و انقلاب اسلامی داشته است باید از توانمندی ها و نیروی انسانی که دارای ایده جذاب و نو هستند در راستای رشد و تسریع در روند توسعه شهرستان بهره گیریم.

وی، سنگ بنا و هدف اصلی خود را توسعه شهرستان دیر برشمرد و اظهار داشت: سنگ بنا و هدف اصلی من توسعه این شهرستان و اشتغال جوانان خواهد بود و این محقق نخواهد شد جز با استقبال از ظرفیت هایی که در این شهرستان برای سرمایه گذاری وجود دارد.

فرماندار دیر با بیان اینکه توسعه شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود متوازن نبوده است، گفت: لیاقت شهرستان دیر با توجه به ظرفیت‌های موجود بیش از وضع کنونی است و امیدواریم در آینده با همراهی همه جوانان و نخبگان شاهد توسعه‌ای متوازن در این شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی گلاویز شدن‌های سیاسی در شهرستان دیر هیچ جایگاهی ندارد و همه تمرکز ما مدیران بر روی توسعه شهرستان خواهد بود.

علی‌حسنی با تاکید بر اینکه همه ادارات باید احساس مسئولیت کنند نه به انجام امور تکلیفی خود بپردازند، گفت: هیچ راحتی در ادارات شهرستان دیر نخواهد بود و من از همه مدیران انتظار دارم تمام تلاششان بر اموری باشد که احساس مسئولانه داشته باشد و در کنار برنامه های عملیاتی خود، در راستای توسعه این شهرستان افق چند ساله داشته باشند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات شهرستان دیر تصریح کرد: در بحث اعتبارات شهرستان دیر با توجه به شرایط اقتصادی کشور قول می دهم اجازه نخواهم داد اعتبارات شهرستان دیر به نسبت کاهش پیدا کند.

فرماندار دیر با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ مطالبه گری در بین جوانان، گفت: اصلی‌ترین گروهی که می‌تواند به جامعه کمک کند جوان‌ها هستند و برای حمایت از فکر و خلاقیت جوانان برای ایجاد اشتغال و توسعه باید از فعالیت‌های آنان حمایت کرد.

شناسایی جوانان توانمند شهرستان دیر

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان در این نشست گفت: شناسایی جوانان توانمند شهرستان دیر برای توزیع متوازن در دستگاهای اجرایی استان بوشهر باید با جدیدت دنبال شود.

حسین صداقت اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست ایجاد همدلی و استفاده از توانایی ها جوانان موفق شهرستان برای کمک به توسعه همه جانبه استان و شهرستان است.

صداقت با ابراز خرسندی از حضور بانوان جوان در اولین نشست فرماندار دیر با جوانان، تصریح کرد: پیگیری حضور زنان و بکارگیری آنها در پست های مدیریتی شهرستان دیر آغازی برای مشارکت پایدار زنان در جامعه است.

در این مراسم عبدالخالق قاعدی به عنوان مشاور امور جوانان فرماندار شهرستان دیر منصوب و از خدمات چندین ساله محسن عمرانی تقدیر شد.

منبع: