معاون سوادآموزی استان:
کشور ما با روحیه ایثارگری شهدا بیمه شد
پیغام: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ایثارگری شهدای عزیز باعث شد تا کشور ما در مقابل تجاوزگری دشمنان بیمه شود.
كدخبر: 105546
1397/10/10

به گزارش «پیغام»؛ غلامرضا دانش فر، همرزمان  با روز 7 دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی، در دیدار با خانواده شهید احمدی جوان اظهار داشت: کمترین وظیفه ما مسئولان این است که یاد و خاطره شهدای عزیز را  به بزرگی و عظمت گرامی بداریم زیرا ایثارگری شهدای عزیز باعث شد تا کشور ما در مقابل طمع و تجاوزگری دشمنان بیمه شود.

معاون سوادآموزی استان اضافه کرد: البته بزرگداشت نام و یاد شهدا به طور واقعی آن است که ما باید به نحوی شایسته به مردمی که این شهدا را تربیت و تحویل جامعه نمودند صادقانه خدمت کنیم.

وی تلاش برای آرامش در جامعه و کار صادقانه برای مردم را از اهداف  خالصانه مجاهدت شهدا دانست و تاکید کرد: اینکه شهدا بزرگوار در میدان های مختلف تا سرحد ایثار جان خود در مقابل دشمنان این مرز و بوم ایستادگی نمودند برای این است که مردم در کمال امنیت زندگی نمایند.

دانش فر آگاهی و حضور را دو ویژگی خاص شهید و شهادت عنوان کرد و ادامه داد: بی هیچ تردیدی امنیت و آسایش کنونی کشور ما مدیون مجاهدت و ایثار شهدای عزیزی همچون شهید بزرگوار محمد احمدی جوان است.

وی با تاکید براینکه"همه ما درهر جایگاه و مقامی که قرار داشته باشیم قدردان خون شهدای عزیز،آزادگان سرافراز، جانبازان فداکار و همه ایثارگران و خانواده های محترم آنان هستیم." افزود: دیدار با خانواده شهدای عظیم الشان باعث تلنگری به ما مسئولان است که مسئولیت، پست و مقام را امانتی از جانب مردم دانسته و برای رفاه و آرامش مردم تلاش بیشتری داشته باشیم.

در این دیدار که مدیر اداره آموزش و پرورش و نیز امام جمعه دلوار حضور داشتند، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بر شمردن برخی از چالش ها و  مشکلات حوزه سوادآموزی،از همراهی و مساعدت ائمه ی جمعه و جماعات قدرانی نمود و گفت: از  صاحبان تریبون های مختلف بویژه ائمه ی محترم استان انتظار  بیشتری داریم تا  بی سوادان را  برای فراگیری سواد  و شرکت در کلاس های سواد آموزی تشویق  و ترغیب نمایند.

منبع: