عضو شورای شهر بوشهر:
بودجه تقدیمی شهرداری به شورا با کمترین تغییر باشد
پیغام: عضو شورای شهر بوشهر گفت: عقب ماندگی این شهر در مدت یکساله ای که شهردار نداشت و بصورت سرپرستی اداره شده باید از طریق شتاب دهی کارها جبران شود.
كدخبر: 105575
1397/10/11

به گزارش«پیغام»به نقل از ایرنا،عبدالخالق برزگرزاده روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهر بوشهر افزود: در بسیاری از موارد در پاسخ به سوال های شهروندان برای برنامه های شهر بوشهر قادر به پاسخگویی به آنان نیستیم.

وی بیان کرد: در ارتباط با پروژه های عمران شهری تنها با آغاز عملیات پروژه ها مردم رضایت پیدا نمی کنند بلکه بهره مندی از پروژه می تواند منجر به حلاوت کام شهروندان شود.

برزگرزاده افزود: از شهرداری بوشهر انتظار است با ترسیم وضعیت فرارو افق آرمانی خود را برای شهر بوشهر ترسیم کند زیرا در سایه این برنامه محوری برنامه های شهری نیز با سرعت پیشتری پیش می رود.

وی اظهار داشت: در شورای چهارم موضوع کوچه های خاکی نزدیک به 500 کوچه از 640 کوچه خاکی شهر بوشهر آسفالت شد که انتظار می رود با تداوم این روند در پایان عمر کاری شورای پنجم بوشهر پرونده آسفالت کوچه های خاکی در بوشهر بسته شود.

وی در ارتباط با لایحه بودجه گفت: انتظار است بودجه تقدیمی شهرداری به شورا دارای کمترین تغییر باشد و همانند امسال از ماه ابتدایی سال شاهد تغییر در آن نباشیم.

برزگرزاده افزود: در ارتباط با بودجه 98 سعی شود با استفاده مناسب از ظرفیت تعاملی شورا و شهرداری برای تغییر کلان در سطح شهر بوشهر گام اساسی برداشته شود.

دیگر عضو شورای شهر بوشهر گفت: براساس یک نظرسنجی که یک هزار شهروند بوشهری در آن مشارکت کردند آسفالت معابر که سال های قبل در اولویت نخست بود به اولویت های بعدی منتقل شده است.

مهرزاد آسایش افزود: این مساله نشان می دهد عملکرد شهرداری در زمینه آسفالت بهبود یافته اما موضوع شهربازی مدرن و تقاطع در میدان های پرترافیک همچنان اولویت جدی است که نشان می دهد در این زمینه شهرداری باید برنامه ریزی و جدیت بیشتری داشته باشد.

منبع: