90 درصد شهرداری‌های استان مشمول دریافت قیر رایگان شدند
پیغام: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: برای برخورداری شهرهای زیر 50 هزار نفر کشور از سهمیه قیر رایگان 34 شهر از 38 شهر این استان مشمول دریافت قیر رایگان شدند.
كدخبر: 105577
1397/10/11

به گزارش«پیغام»به نقل از ایرنا،حمید بردستانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سهم شهرداری‌های کشور از دریافت قیر رایگان 13 درصد از کل قیرتخصیصی درکشور است که در این ارتباط 90 درصد شهرداری‌های استان بوشهر مشمول دریافت قیر رایگان شدند.

وی یادآور شد:سال گذشته 80 میلیارد ریال قیر رایگان به شهرداری‌های استان بوشهر تعلق گرفت که این میزان در سال جاری به 20 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

بردستانی افزود:با توجه به نقش مهم تامین قیر رایگان در تسریع پروژه‌های معابری شهری و کوچه‌‌ها امیدواریم سال آینده سهمیه قیر رایگان شهرداری‌های استان شاهد افزایش بیشتری باشد.

وی یادآور شد:سهمیه قیر رایگان سالانه برای تسریع در اجرای پروژه‌های مختلف به راه و شهرسازی، وزارت کشور، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن تخصیص می‌یابد.

بردستانی اظهار داشت:56 درصد قیر رایگان کشور در اختیار راه و شهرسازی قرار می‌گیرد و برای اجرای طرح‌های مدرسه سازی نیز بخشی از قیر رایگان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

منبع: