قیمت گوشت و مرغ در بازار استان کاهش یابد
پیغام:استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم برخورد با قیمت‌های نامتعارف در سطح بازار گفت: اقدامات لازم برای کاهش قیمت گوشت و مرغ در استان بوشهر انجام شود.
كدخبر: 105609
1397/10/16

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر قیمت کالاها در بازار اظهار داشت: قیمت برخی از کالاهای مورد نیاز مردم از جمله گوشت و مرغ متعارف نیست و باید اقدامات لازم برای کاهش قیمت‌ها و رضایتمندی مردم صورت گیرد.

استاندار بوشهر خطاب به مسئولان پشتیبانی امور دام و مدیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: نهاده‌های دامی مورد نیاز مرغداران استان را با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار دهید تا مرغداران هم بتوانند قیمت مرغ را به گونه‌ای که متعارف باشد پایین بیاورند و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

گراوند خواستار توزیع گوشت گرم، مرغ و تخم مرغ با قیمت تنظیم بازار شد و تصریح کرد: این اقلام با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و در شهرستان‌ها با قیمت ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با هرگونه افزایش قیمت غیر متعارف در بازار باید برخورد جدی صورت گیرد و دستگاه‌های ذیربط به ویژه تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت و سازمان بازرسی به صورت جدی ورود کنند.

استاندار بوشهر افزود: جلب رضایتمندی مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اولویت کاری خود را رضایت‌مندی مردم قرار دهند و نباید کاری کنیم که مردم آسیب ببینند.

گراوند خواستار افزایش بازرسی‌ها در بازار شد و گفت: گشت‌های مشترک باید افزایش یابد و با گرانفروشان برخورد شود.

استاندار بوشهر خواستار تامین میوه و سایر اقلام مصرفی شب عید شد و تاکید کرد: اداره جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت باید همکاری لازم را برای ذخیره سازی و توزیع میوه و سایر اقلام مصرفی مردم در ایام نوروز داشته باشند و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط هم نهایت همکاری را به عمل آورند.

گراوند در ارتباط با صادرات گوجه کشاورزان استان نیز گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی دقت و حساسیت لازم را داشته باشند که گوجه با کیفیت بالایی صادر شود و بسته‌بندی محصولات نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد تا مورد استقبال کشورهای هدف نیز قرار گیرد.
 

منبع: