فرماندار بوشهر :
مدیران در بازدیدها از راه اندازی کاروان های خودرویی اجتناب کنند
فرماندار شهرستان بوشهر گفت: مدیران در بازدید از شهرها و روستاها از راه اندازی کاروان های خودرویی اجتناب کنند.
كدخبر: 106017
1397/11/09

 به گزارش «پیغام»، روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر نوشت؛ عباس جمشیدی در نشست کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بوشهر گفت: مردم انتظار خدمت صادقانه از مسئولان دارند از این رو باید همه قول های داده شده به شهروندان در موعد مقرر اجرایی شود.

وی تاکید کرد: مردم با هر زبانی که سخن بگویند مسئولان موظف به پذیرش هستند و در چنین مواقع هیچ مسئولی نباید به خود حق تقابل با مردم دهد.

جمشیدی با بیان این که مدیران در بازدیدها از راه اندازی کاروان خودرویی اجتناب کنند،افزود: در بازدید از روستاها و شهرها مدیران سعی کنند که همراه با یکدیگر و در قالب سرویس های مشترک به مسائل و مشکلات مردم بپردازند زیرا راه اندازی کاروان های خودرویی صورت خوشی برای مردم ندارد.

وی ادامه داد: با وجود هجمه های بی جهت علیه دولت خدمات بسیاری انجام شده که باید بصورت ویژه برای مردم اطلاع رسانی شود.

جمشیدی ادامه داد: برای نمونه در گازرسانی به روستاها و شهرهای استان بوشهر اکنون بجز جزیره خارگ تمامی شهرها و روستاهای استان بوشهر گازرسانی شده اند.

وی افزود:در حوزه بهداشت و درمان نیز در قالب تفاهم نامه استانی با وزارت بهداشت و درمان عمر همه مرکزهای بهداشتی و درمانی شهرستان بوشهر از 25 به زیر 10 سال کاهش پیدا کرده است.

جمشیدی اظهار داشت: در برخی از محله ها نیز دیدارهایی با شهروندان مردم صورت گرفته و قول هایی داده شده که مدیران شهرستان باید بجد برای تحقق آنها تلاش کنند.

جمشیدی در ارتباط با پروژه های نیمه تمام استان بوشهر گفت: با رویکرد در پیش گرفته شده توسط استاندار تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

وی افزود: با این وجود سرعت اجرای پروژه های نباید قربانی کیفیت شود و طرح ها باید به بهترین نحو ممکن اجرا و در اختیار مردم قرار گیرد.

جشمیدی همچنین با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: از مدیران شهرستان انتظار داریم در آئین های این دهه حضوری باشکوه داشته باشند.

منبع: