هواداران؛ شاهین بار دیگر برای پرواز تیمشان فریاد خواهند زد
عبدالرضا کللی
كدخبر: 106049
1397/11/11

شاهین نامی فراتر از یک تیم و با سابقه به وسعت تاریخ فوتبال کشور و در جنوبی ترین نقطه ایران همچنان با نفس گرم هوادارانش نفس می کشد و با وجود برخی ناملایمات با تپش قلب هوادارانش زنده است .
نام بزرگ و اصیل شاهین وام دار هیچ فردی نبوده و نیست ، بلکه افراد در کنارش به ابهت و بزرگی رسیده اند.
باشگاه شاهین جایگاه ابرمردانی همچون زنده یادان دکتر اکرامی، پرویز دهداری،عبدالمحمد زنگویی ،جواد گرانبها، غلامرضا بوالخیری، عباس سالار، احمد تورانی و ... بوده و هنوز به امثال عبدالمحمد پوربهی، احمد رزمی، حاج رضا عبداله زاده، بهرام غریب زاده، برادران کاویان، علی دشتیاری و ... می بالیم.
از همان روزهای زمین خاکی ریشهر و بهمنی  همراه با عبدالمحمد زنگویی و جواد گرانبها و پس از آن کاپیتان رفعت و دشتی و بازیاری تا به امروز که محبی و صارمی و فیاض بخش و دهقان و شعبانلو که پیراهن مقدس شاهین را بر تن دارند، سینه به سینه عشق به شاهین وارثانه منتقل کرده ایم تا تیم مان تنها نماند.
این شاهین مالک دارد و صاحب آن همین هوادارانی هستند که بی چشم داشت روح و روان خود برایش سیقل می دهند .
"هوادار عزیز بگذار پیراهنی که بر تن برخی گشاد بود خارج شود این را به فال نیک بگیر و این شما هستی که همیشه بوده و هستی..."
پس دستت را به من بده ببرق شاهین در دست من و تو جا خوش کرده و منتظر شور آفرینی دیگریست.
بیایید بعدازظهر پنجشنبه روزی دیگر برای شاهین رقم بزنیم روزی درخشان و شیرین ، بغض هایی که در گلوی شما هواداران از همه ناملایمات گیر کرده، زمزمه های مقدسی است که نواهای دعاگونه ای دارد.
وعده همه ما شاهینی ها پنجشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۴ ورزشگاه پرخاطره شهید بهشتی ... با قلب پاک و سپیدت به ورزشگاه بیا ... شاهین من ، عزیز من ، تو تنها نیستی ... یا حق


 

منبع: