دستگیری عاملان تیراندازی در دشتی
پیغام: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت :دونفر متهمی که به قصد اخاذی با شهروندی در شهرستان" دشتی" درگیر و با اسلحه وی را مضروب کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
كدخبر: 106065
1397/11/13

به گزارش «پیغام»؛ سردار "خلیل واعظی "گفت: در پی انتشار مطالبی توهین آمیز علیه فردی به هویت "م" در فضای مجازی پرونده ای در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود :در حین بررسی های مقدماتی و کارشناسی پلیس،عاملان احتمالی این عمل مجرمانه از طریق واسطه ای با شاکی تماس و در خواست می کنند با دریافت  50میلیون تومان پول از انتشار مطالب توهین آمیز علیه شاکی دست برمی دارند.

فرماتده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه شاکی بدون اطلاع پلیس به همراه دونفر از دوستانش در محلی خارج از شهر با متهمین قرار می گذارد اظهار داشت :در محل قرار ،طرفین با هم درگیر که یکی از متهمین با استفاده از اسلحه کمری یکی از همراهان شاکی را مضروب می کند.

سردار واعظی گفت: به محض تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 واحدهای مختلف پلیس شهرستان دشتی  در محل حادثه حاضر و یکی از متهمین را دستگیر و به مقر پلیس منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تیراندازی به هویت" گ" نیز که از محل متواری شده بود  بدنبال اقدامات پلیس و همکاری خانواده خود را به پلیس معرفی و اسلحه بکار رفته در تیراندازی نیز از وی کشف شد.

سردار واعظی تصریح کرد: از آنجا که احتمال دارد دو نفر متهم دستگیر شده در این رابطه اعمال مجرمانه و جرایم خشنی دیگری نیز در سطح شهرستان مرتکب شده باشند  پرونده آنان در دو واحد تخصصی پلیس در دست بررسی می باشد.

منبع: