کاهش قیمت دلار و قیمت ارز در بازار امروز
امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه "قیمت دلار" با کاهش ۴۰۰ تومانی نسبت به نرخ‌های پایانی دیروز، ۱۱ هزار تومان اعلام شد.
كدخبر: 106097
1397/11/14

پیغام: صرافی ملی قیمت دلار را برای امروز یکشنبه ۱۴ بهمن با کاهش ۴۰۰ تومانی نسبت به نرخ‌های پایانی پنچ‌شنبه، ۱۱ هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

به گزارش «پیغام» به نقل از فرارو؛ قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۲۵۰ تومان کاهش یافت و ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ۴۷ ارز دولتی موجود در معاملات امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه، نرخ ۱۰ ارز از جمله دلار آمریکا و درهم امارات ثابت ماند و نرخ پوند و ۲۵ ارز دیگر هم کاهش یافت.

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه ۱۴ بهمن ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۱۹۷ ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۴ هزار و ۹۳۷ ریال و هر یورو نیز ۴۸ هزار و ۱۱۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

دلار کانادا در مرکز مبادلات ارزی با قیمت ۳۲،۰۶۶ ریال، قیمت درهم امارات ۱۱،۴۳۷ ریال و قیمت لیر ترکیه نیز ۸،۰۶۳ ریال قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

منبع: