معاون استاندار بوشهر:
روحانی مهمان استان بوشهر می‌شود
پیغام: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رئیس‌جمهور در روزهای آینده مهمان استان بوشهر می‌شود.
كدخبر: 106145
1397/11/16

به گزارش«پیغام»به نقل ازمهر، مجید خورشیدی در جشن تجلیل از مدال‌آوران شهرستان کنگان با تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ۴۰ سال از زمانی که مردم تصمیم گرفتند سرنوشتشان را خودشان تعیین کنند و به خواسته‌های بحق خود برسند گذشت.

وی اضافه کرد: مردم صبورانه پای مطالبات خود ایستادند و در این راه مصائب و امتحان‌های سختی را پشت سر گذشتند؛ از تقدیم عزیزان خود، از تحمل هشت سال دفاع مقدس، تحمل ۴۰ سال فشار تحریم‌های ناجوانمردانه و نامرادی و ناملایمتی که در حق این ملت داشتند ولی این ملت با سربلندی پای انقلاب خود ایستادگی کردند و ثمره این ایستادگی سربلندی در جهان و بلندآوازگی نام ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: هر چه مردم بیشتر ایستادگی می‌کنند خادمان مردم وظیفه سنگین‌تری دارند و همه مسئولان باید خدمات صادقانه و بی‌منت در شان مردم داشته باشند.

وی اضافه کرد: در دهه فجر مسئولان سعی می‌کنند به قدر وسع خود و نه به میزان شایستگی مردم، پروژه‌ها و طرح‌هایی را تقدیم مردم کنند تا بدین‌وسیله قدری مراتب خدمت‌گذاری را تقدیم مردم کنند.

خورشیدی ادامه داد: در شهرستان کنگان هم از ابتدای دهه فجر تقدیم خدمات آغاز شده و تا پایان دهه مبارک فجر هم ادامه خواهد داشت و خوشحالم که با تلاش فرماندار سخت‌کوش و خدوم کنگان امروز توفیق داشتم که در بین مردم این شهرستان باشم و امروز شاهد جشنی بزرگ هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: هر بار که به کنگان می‌آیم مهمان‌نوازی مردم کنگان من را ترغیب می‌کند که باز هم به این شهرستان بیایم و هر مهمانی برای حضور در استان بوشهر قطعا کنگان را انتخاب می‌کند.

وی افزود: به پاس همه خوبی‌های مردم کنگان و جنوب استان بوشهر، رئیس جمهور در روزهای آینده مهمان استان بوشهر و خصوصا مردم این منطقه خواهند بود. یقین دارم که میزبانی مثال‌زدنی را خواهید داشت و بهترین مهمان‌نوازی انجام خواهد شد.

منبع: