شب شعر فجر فاطمی در دیلم برگزار شد
پیغام: مراسم شب شعر فجر فاطمی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب در دیلم برگزار شد.
كدخبر: 106150
1397/11/16

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، عبدالامیر قاسمی فرماندار شهرستان دیلم دوشنبه‌شب در این آئین ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مقارن شدن ایام فاطمیه با دهه فجر بهترین روش برای گرامیداشت این دو مراسم برگزاری شب شعری با این مضمون و ترویج فرهنگ فاطمی با استفاده از هنر شعر خوانی و اشاعه آن در جامعه است.

وی افزود: دشمنان همیشه درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند ولی ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی همیشه و همه جا در دنیا اقتدار خود را ثابت کرده و با وحدت و یکپارچگی  مردم  و خدمت شایسته مسئولین به مردم همیشه جاوید و پایدار خواهد بود و همیشه در صحنه میدان است.

مسئول کمیته فرهنگی هنری، ورزشی و اجتماعی دهه فجر نیز گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی این هنرمندان بودند که با هنر خود رشادت مردم و جوانان را به تصویر کشیدند و اکنون آن حماسه ها برای ما ماندگار شده است.

زهره محنایی افزود: دهه فجر فرصتی بی نظیر است که هنرمندان می توانند هنر خود را با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری گره بزنند و یقینا رسالت هنرمندان در این راستا بس خطیر و سنگین است و باید با توکل به خدا و احساس تعهد و مسئولیت دینی انشالله بتوانند گامهای مفید و موثری را در  تداوم و استمرار هنر انقلاب اسلامی بردارند.

در این مراسم شب شعر  که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد هنرمندان و شاعران اشعار  خود را متناسب با دهه فجرقرائت کردند.

در ادامه مراسم  از کتاب رمان خیال روی تو اثری از هنرمند بانو فاطمه درویشی با حضور فرماندار، مسئول کمیته فرهنگی هنری، ورزشی و اجتماعی ستاد دهه فجر  رونمایی و سپس با اهداء لوح تقدیر و هدیه از نویسنده این کتاب تجلیل شد.

 

منبع: