نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:
تامین اعتبار اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان در لایحه بودجه
پیغام: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث لایحه بودجه نمایندگان مجلس این اهتمام و جدیدت و دغدغه را دارند که بحث معیشت و رفاه فرهنگیان را حل کنند.
كدخبر: 106178
1397/11/17

به گزارش«پیغام» به نقل ازمهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از برترین‌های آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: تمام اندیشه انسان از علم است و در آموزه های دین مبین اسلام بر تعلیم و تربیت و آموزش بسیار سفارش و تاکید شده است تا جایی که خداوند در قرآن کریم به قلم سوگند یاد کرده است.

وی افزود: در مجموعه آموزش و پرورش گناوه و مدیریت آن با همکاری همه دست‌اندرکاران شورای آموزش و پرورش و فرماندار که اهتمام ویژه ای به امر تعلیم و تربیت دارد گام های بسیار خوب  و مثبتی در راستای آموزش و تربیت برداشته شده است هر چند تا رسیدن به جایگاه شایسته نخبگان شهرستان گناوه هنوز فاصله است که باید دست در دست و در کنار هم  به آنچه مطلوب و شایسته نخبگان و جوانان شهرستان است رسید.

خدری گفت: برنامه‌های خوبی برای برگزاری کلاس‌های کنکور تدارک دیده شده و قصد داریم که با همکاری شرکت نفت از اساتید مجرب برای آمادگی دانش آموزان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: آمار  پذیرفته شدگان و رتبه های برتر کنکور با توجه به استعدادهای درخشانی که در شهرستان وجود دارد باز هم باید بهتر و بیشتر باشد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:  در بحث لایحه بودجه نمایندگان مجلس این اهتمام و جدیدت و دغدغه را دارند که بحث معیشت و رفاه فرهنگیان را حل کنند.

وی گفت: نمایندگان در کمیسیون آموزش تلاش کردند که گامی موثر در راستای ارتقای وضعیت معیشت و رفاه فرهنگیان بردارند.

خدری اضافه کرد: اعتبار لازم برای اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان در لایحه بودجه  دیده شده هر چند که اعتبار دیده شده کفاف اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان را نمی کرد که با تلاش هایی که در کمیسیون تلفیق شد این اعتبار افزایش یافت.

خدری اضافه کرد: در صحن علنی مجلس هم نمایندگان  که به جایگاه علم و تعلیم و تربیت واقف هستند تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا گامی موثر در جهت رفاه فرهنگیان بردارند.

منبع: