مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:
بهره برداری از ۱۳ پروژه برقرسانی در استان
پیغام: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر ۱۳ طرح برقرسانی در استان بوشهر با ۲۷۷ میلیارد ریال افتتاح شد.
كدخبر: 107181
1397/11/17

به گزارش«پیغام» به نقل از تسنیم؛نادر تمیمی در آیین افتتاح پروژه‌های برقرسانی در بوشهر با بیان اینکه تحولات عظیمی در عرصه‌های برقرسانی در استان بوشهر ایجاد شده اظهار داشت: شبکه برقرسانی در تمام شهرها و روستاهای استان بوشهر توسعه یافته که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اندکی از شهرها و روستاهای استان بوشهر از شبکه برق برخوردار بودند.

وی از افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال خبرداد و بیان کرد: در این دهه  33 پروژه شرکت توزیع نیروی برق بوشهر با 643.5 میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های مختلف افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افتتاح 13 پروژه برقرسانی در دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه مبارک فجر 13 طرح برقرسانی در استان بوشهر با  277 میلیارد ریال افتتاح شد.

تمیمی، افتتاح ساختمان اداری مدیریت اموربرق 2 بوشهر، برقرسانی به روستای شهرستان جم و تقاطع بی بی حکیمه دیلم  را از جمله طرح‌های افتتاحی دانست و خاطر نشان کرد: در یکسال گذشته افزون بر  یک‌هزارو 170 میلیارد ریال پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر اجراء و افتتاح شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات طرح‌های برقرسانی در استان بوشهر تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در این دهه همزمان عملیات اجرایی 20 پروژه نیز با 277 میلیارد ریال آغاز شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افتتاح فیدربندی و توسعه ایستگاه مرکزی برق بوشهر را از جمله این پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: در این دهه پروژه برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب کوثر آبپخش، روستاهای حسین آباد و شهرستان دشتستان و حسین میری شهرستان دشتی آغاز شده است.

تمیمی با بیان اینکه برای تحقق اهداف صنعت برق پروژه‌های اجرایی در توسعه و بهینه سازی برق استان تاثیرگذار است گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده میزان خاموشی مشترکان بوشهری در تابستان آینده به حداقل و شاید هم بدون خاموشی باشند.

منبع: