ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی معلولان در بوشهر
با حضور استاندار بوشهر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی معلولان بوشهر آغاز شد.
كدخبر: 107209
1397/11/23

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وحید قبادی دانا در آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی آموزشی و رفاهی تراز معلولان بوشهر اظهار داشت: این مجتمع به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی رفاهی معلولان در جنوب کشور محسوب می‌شود که جامعه هدف از برنامه‌های مورد نیاز رفاهی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه  مجتمع فرهنگی آموزشی و رفاهی تراز معلولان بوشهر با مشارکت خیران ساخته می‌شود افزود: این مجتمع در کنار آب‌های خلیج فارس شرایط ویژه‌ای در برنامه آموزشی، فرهنگی و رفاهی معلولان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اختصاص 150 میلیارد ریال برای ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی و رفاهی تراز معلولان بوشهر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی این مرکز آموزشی رفاهی در مدت 2 سال با مشارکت استاندار، تسهیلات اعتباری بانکی، خیران و بهزیستی بوشهر ساخته و در اختیار معلولان قرار می‌گیرد.

قبادی‌دانا از ساخت 300 واحد مسکونی ویژه خانوارهای تحت پوشش بهزیستی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این واحدها با مشارکت خیران و کمک‌های 50 درصدی استانداری بوشهر ساخته و در اختیار  خانوارهای تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلولی و بالاتر گفت: تاکنون 265 واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلولی استان بوشهر ساخته و واگذار شده و برای ساخت 117  واحد مسکونی دیگر  برای خانوار دارای دو معلولی استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده که امید می‌رود سال آینده این خانواده‌ها صاحب مسکن شوند.

منبع: