تارتار: از خودگذشتگی احمدی باعث شد بازنده نباشیم
پیغام: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تاکید کرد فداکاری دروازه بان تیمش مانع باخت در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان شده است.
كدخبر: 107216
1397/11/24

به گزارش«پیغام»به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم، رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم پارس جنوبی جم در جریان بازی روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان در برخورد با یکی از بازیکنان خودی به شدت آسیب دید، اما ترجیح داد در زمین بماند تا یکی از تعویض‌های تیمش هدر نرود.

مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم در واکنش به مصدومیت و اقدام رحمان احمدی گفت: رحمان دیروز از خودگذشتگی کرد. او با اینکه مصدومیت شدیدی برایش پیش آمد و سرگیجه داشت و حتی دقایقی دید یکی از چشمانش تار شده بود، در زمین ماند و اجازه نداد به خاطر این مصدومیت تعویضش کنیم. همین فداکاری احمدی بود که باعث شد یکی از تعویض‌های ما باقی بماند و بتوانیم فرزاد حاتمی را به زمین بفرستیم و در نهایت گل تساوی توسط این مهاجم به ثمر رسید. به عبارت بهتر از خودگذشتگی رحمان باعث شد تا گل تساوی را بزنیم و بازی را واگذار نکنیم.

 

سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: برایم عجیب است که بعد از بازی با نفت همه از اشتباه رحمان احمدی روی صحنه گل حرف می‌زنند و هیچ‌کس از کار بزرگی که او برای تیمش انجام داد، چیزی نمی‌گوید. احمدی یک اشتباه کرد و فدای سرش. او اما فداکاری‌ای کرد که کمتر دروازه‌بانی حاضر به انجامش می‌شود.

تارتار در پایان گفت: من واقعاً از رحمان تشکر می‌کنم. او نماد بارز تعصب و غیرت در تیم ماست و افتخار می‌کنم که چنین بازیکن بزرگی را در تیمم دارم. امیدوارم احمدی هرچه سریع‌تر سلامتی‌اش را به دست بیاورد و شاهد درخشش این بازیکن در ترکیب تیم پارس باشیم.

منبع: