افتتاح مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر بوشهر
پیغام: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر بوشهر روز چهارشنبه در آیینی مورد بهره برداری قرار گرفت.
كدخبر: 107219
1397/11/24

به گزارش«پیغام»به نقل از ایرنا، استاندار بوشهر در این آیین گفت: با افتتاح مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر بوشهر امکان خدمات رسانی دقیق و بموقع توسط این جمعیت در زمان حوادث فراهم می شود.
عبدالکریم گراوند افزود: با توجه به شرایط استراتژیک استان بوشهر تامین امکانات کامل و مناسب امداد و نجات در این استان ضروری است.
وی بیان کرد: وجود 900 کیلومتر مرز دریایی در استان ضرورت تامین امکانات امداد رسانی دریایی را دوچندان می کند و در این ارتباط استانداری بوشهر همکاری لازم را در این بخش انجام می دهد.
گراوند اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب وظیفه و تکلیف مسئولان و کارگزاران را در مقابل مردم دوچندان کرده است.
وی ادامه داد: مردم در شرایط سخت اقتصادی و فاداری و پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند و باید قدردان حضور آنان باشیم و در مسیر خدمت رسانی به آنان کوتاهی نکنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر این استان در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع، 800 مترمربع زیربنا و در چهار طبقه احداث شده است.
حسین درویشی افزود: برای احداث این مرکز 10 میلیارد و 510 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و چهار میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی جمعیت هلال احمر احداث شده است.
وی بیان کرد: در این مرکز یک پکیج کامل امدادی پیش بینی شده که در زمان وقوع حوادث پاسخگوی نیازهای استان بوشهر است و بزودی در این مرکز پد و آشیانه بالگرد نیز احداث می شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت هلال احمر بوشهر از جمله جمعیت های موفق کشور در بحث امداد رسانی در بخش های مختلف است.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: با وجود همه اقدامات انجام شده در بخش امداد و نجات اما با توجه به شرایط خاص استان تامین امکانات امداد و نجات در بخش های مختلف از جمله ضرورت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی از حضور حماسی و پرشور مردم استان بوشهر در جشن 40 سالگی انقلاب که بیانگر پایبندی آنان به نظام جمهوری اسلامی است تقدیر کرد.

منبع: