رئیس جمعیت هلال احمر در بوشهر:
پایگاه های امداد دریایی بوشهر از حالت سنتی خارج می شود
پیغام: رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به افزایش پایگاه‌های امداد نجات دریایی گفت: از مجموع ۱۵ پایگاه امدادی دریایی در کل کشور ۵ پایگاه در استان بوشهر قرار دارد که باید وضعیت پایگاه‌های امداد دریایی بوشهر از حالت سنتی خارج شود.
كدخبر: 107221
1397/11/24

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی اصغر پیوندی در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان از نقاط مهم و استراتژیک کشور است اظهار داشت: با توجه  به اهمیت و جایگاه استان بوشهر امکانات و تجهیزات امدادی هلال احمر در این استان باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های دریایی هلال احمر در استان بوشهر باید افزایش یابد، تصریح کرد: از مجموع 15 پایگاه امدادی دریایی در کل کشور، 5 پایگاه در استان بوشهر قرار داردکه باید وضعیت پایگاه‌های امداد دریایی بوشهر از حالت سنتی خارج شود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: در زمینه فعالیت امدادی هلال احمر در دریا، به دنبال کارهای جدیدی هستیم و همه باید کمک کنیم تا در عرصه امدادی دریایی شاهد تحولات جدیدی در کشور باشیم.

علی اصغر پیوندی  از افتاح پایگاه‌های امدادی در دهه فجر خبرداد و گفت: 14  پایگاه مختلف از قبیل امداد جاده‌ای، کوهستان و دریا در ایام دهه فجر در استان‌ها افتتاح شد و این در حالی است که ناوگان امدادی  در آستانه تعطیلات نوروزی افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: اکنون 557 پایگاه امدادی در کشور فعال است که تا رسیدن به استاندارد لازم، 1200 پایگاه امدادی باید برنامه‌ریزی شود.

 

منبع: