جاده ارتباطی سعدآباد - آبپخش بازگشایی شد
رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد گفت: آمد و شد درجاده فرعی سعدآباد - آبپخش که ظهر دیروز درپی نارضایتی شماری از شهروندان سعدآبادی بدلیل تاخیر در اجرای جاده کمربندی مسدود شده بود پس از بازگشایی به حالت عادی برگشت.
كدخبر: 107239
1397/11/25

به گزارش «پیغام»؛محمد قلی زاده شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حدود 100 نفر از مردم سعدآباد از ساعت 15 روز چهارشنبه در اعتراض به توقف پروژه اتوبان و روگذر محور سعدآباد به جاده اصلی بوشهر - گناوه در این محور تجمع کردند.

وی یادآورشد: مدت 6سال است که بدلیل توقف عملیات اجرایی مسیر کمربندی برازجان- گناوه از پل کلل تا روگذر و بلوار ورودی شهر سعدآباد مشکلات جدی برای آمد و شد مردم در این مسیر ایجاد شده است.

قلی زاده اظهارداشت: خواسته مردم از سرگیری پروژه،ساماندهی، آسفالت، ایمن شدن و کاهش مشکلات ترافیکی در این محور ارتباطی است.

رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد گفت: آمد و شد خودروهایی که از سمت شیراز به وحدتیه برای تردد در جاده اصلی بوشهر - گناوه به استان خوزستان از مسیر سعدآباد عبور می کنند نیز بار ترافیکی این مسیر را افزایش داده که ضرورت سرعت بخشی در ساماندهی آنرا دوچندان کرده است.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی به همراه مسوولان با حضور در جمع مردم آنان را قانع کرده اند که برای حل مشکل مسافران جاده بازگشایی شود اما خواسته بحق مردم از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه است.
 

منبع: