جدال دو تیم بندری جنوب ایران برنده ای نداشت+عکس
پیغام: هفته بیست و سوم لیگ دسته اول در حالی خاتمه یافت که شاهینی ها بهترین فرصت را برای رسیدن به رده دوم جدول از دست دادند.
كدخبر: 107241
1397/11/25

شاهین شهرداری ۰ شهرداری ماهشهر ۰

به گزارش «پیغام» به نقل ازفوتبال بوشهر این اولین بازی بود که عبدالله ویسی در یک بازی خانگی تیم بوشهری را هدایت می کرد و همه مدعیان برای شاهین شهرداری نتیجه گرفتند اما شاگردان عبدالله ویسی قدر این سه امتیاز حساس خانگی را ندانستند.

شاهین از زمان ابتدای بازی در غیاب بازیکنان تاثیرگذاری مانند صارمی به سه دلیل سه اخطاره بودن، شعبانلو و رضا دهقانی به دلیل مصدومیت به میدان آمد که غیبت انها به شدت احساس گردید.نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و شاهین روی چند حرکت محبی یا مالکی صاحب موقعیت شد که هیچ کدام تبدیل به گل نشد.

در نیمه دوم تعویض محمد محبی جوان و تاثیرگذار در خط حمله کمی عجیب به نظر می رسید اما سرمربی شاهین او را بیرون کشید و مهدی چاهکوتاه زاده را به بازی فرا خواند.لطفی در دقیقه ۶۸  موقعیت عالی توپ را به تیر دروازه ماهشهر کوبید تا آه از نهاد هواداران حاضر در ورزشگاه بلند شود.در این بازی تیر دروازه باز هم با شاهینی ها نامهربان بود و در دقیقه ۸۵ ضربه سر کمال نیکخو باز هم تیر دروازه را مقابل خود دید تا بدشانسی هم شاهین را رها نکند.

واپسین دقایق بازی با هیجان بیشتری دنبال شد و مهمان روی ضد حملات خطرساز شد ضمن انکه واکنش بیرانوند گلر شاهین روی ضربه کاشته محمدی دیدنی بود تا بوشهری ها دست خالی ورزشگاه را ترک نکنند.میزبان بوشهری با تاخیر رو به ارسال های هوایی آورد و شاید اگر به شیوه مرسوم در لیگ یک زودتر به ازسالهای هوایی اعتماد می کرد ،می توانستیم شاهد گل دیرهنگامی نیز باشیم.

با این تساوی خانگی ،شاهین شهرداری بهترین موقعیت رسیدن به جایگاه دوم جدول را از دست داد و با ۳۵ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفت.

 

منبع: