سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر:
دست کم گرفتن شهرداری ماهشهر مانع پیروزی شاهین شد
پیغام: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: دست کم گرفتن تیم شهرداری ماهشهر توسط بازیکنان باعث شد تا شاهین در این دیدار به سه امتیاز بازی دست پیدا نکند.
كدخبر: 107242
1397/11/25

به گزارش «پیغام» به نقل از ورزش بوشهر؛ عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: از همان ابتدا نیز پیش بینی می شد بازی سخت و فشرده ای برابر شهرداری ماهشهر داشته باشیم زیرا فاصله امتیازی تیم های شاهین و شهرداری ماهشهر نباید ملاک ارزیابی این بازی قرار گیرد.

وی بیان کرد: انتظار می رود با کسب یک پیروزی خارج از خانه این تساوی خانگی برابر شهرداری ماهشهر توسط بازیکنان جبران شود.

ویسی یادآور شد: در دیدار برابر شهرداری ماهشهر از لحاظ تاکتیکی نیز حرفی برای گفتن نداشتیم و این در حالی است که تیم شاهین در همه پست ها از بازیکنان شایسته ای سود می برد.

وی اظهار داشت: تفکر بازیکنان تیم هنوز لیگ یکی است و این موجب شده تا کیفیت بازی آنها بخوبی بروز و ظهور پیدا نکند.

ویسی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: همواره عادت شده که در اعتراض به نتیجه نگرفتن به داور اعتراض کنیم ولی در این بازی داور اشتباه تاثیرگذاری در جریان بازی نداشت.

وی در ارتباط با وضعیت پرداختی بازیکنان شاهین بوشهر اظهارداشت: بازیکنان این تیم حدود 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند که شاید این میزان پرداختی در برخی تیم های لیگ برتری نیز محقق نشده باشند.

ویسی یادآور شد: در لیگ برتر تیم هایی هستند که تاکنون حدود 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان آنها پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: برای رسیدن شاهین بوشهر به لیگ با همت مدیران شهرداری و شورای شهر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

ویسی در ارتباط با انتخاب تیم شاهین برای سرمربیگری بیان کرد: از چندین تیم لیگ یکی پیشنهاد داشتیم ولی با توجه به شناختی که از شاهین و فوتبال بوشهر داشتم هدایت تیم شاهین را عهده دار شدم.

وی در باره بازی هفته آینده شاهین بوشهر گفت: در هفته بیست و چهارم بازی ها میهمان تیم گل ریحان هستیم که این بازی یک دیدار 6 امتیازی و حساس برای هر دو تیم است.

منبع: