راه اندازی هتل های دریایی درگناوه
پیغام: فرماندار گناوه گفت: باتوجه به حضور جمعیت بی شمار در تعطیلات نوروز باید درآمدزایی و ایجادشغل برای مردم این منطقه ایجاد شود که در این زمینه راه اندازی هتل های دریایی راهکاری مناسب است.
كدخبر: 107246
1397/11/25

پیغام: فرماندار گناوه گفت: باتوجه به حضور جمعیت بی شمار در تعطیلات نوروز باید درآمدزایی و ایجادشغل برای مردم این منطقه ایجاد شود که در این زمینه راه اندازی هتل های دریایی راهکاری مناسب است.

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز پنجشنبه در جلسه کمیته گردشگری دریایی تسهیلات خدمات سفر این شهرستان افزود: با راه اندازی هتل های دریایی می توان نسبت به اسکان و پخت غذاهایی دریایی مسافران در شناورهایی که مناسب است اقدام کرد.

وی اضافه کرد: برای راه اندازی هتل های دریایی باید دستگاه های اجرایی و تعاونی ها تعامل و همکاری لازم داشته باشند و مسایل ایمنی و نظارتی نیز مدنظر قرار گیرد.

پاک نژاد افزود: ساحل و دریا یکی از ظرفیت های بکر و گردشگرپذیر این منطقه درطول سال بویژه نوروز است که با ورود میهمانان باید درآمدزایی و اشتغال ایجاد شود.

وی اظهارداشت: شهرستان 103 هزارنفری گناوه که در تعطیلات نوروز پذیرای بیش از 2 میلیون مسافر و گردشگر می شود نباید مشکل بیکاری داشته باشد.

فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه همه ساله در نوروز خدمات زیادی توسط مدیریت شهری و دستگاه های مرتبط به هموطنان ارایه می شود باید تلاش شود از این طریق درآمد کسب کرد.

وی بیان کرد: درتعطیلات نوروز سال آینده باید درآمدزایی و ایجاد شغل برای مردم این منطقه دراولویت و از اهداف اصلی است.

وی افزود: کمیته گردشگری دریایی یکی از نیازهای اصلی این شهرستان بود که به مجموعه کمیته های ستاد خدمات سفر اضافه شده و با 3 فعالیت توانسته بسیاری از مسایل و مشکلات را دراین حوزه کمتر کند.

پاک نژاد گفت: برنامه ریزی کمیته گردشگری و گشت های دریایی باید هدفمند و ایده های جدید برای استفاده بهینه از این ظرفیت ارایه شود.

وی اظهارداشت: دراین ارتباط باید تورهای مسافرتی راه اندازی و مسافران و گردشگران را از ساحل گناوه که درتعطیلات نوروز با انبوه گردشگر مواجه می شود به روستاهای ساحلی مال قاید، مال خلیفه، قلعه حیدر و بندرریگ و جزایر جنوبی و شمالی با شناورهای تفریحی و به روستاهای دیگر که امسال با بارندگی های مطلوب طبیعتی بکر و سرسبز دارند، جابه جا کرد.

فرماندار گناوه گفت: ساماندهی جت اسکی ها، قایق های تفریحی و موتورهای چهارچرخ در دستور کار قرار گیرد.

منبع: