مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر :
68 عمل جراحی توسط بنیاد خیریه نورآوران سلامت در دشتستان
پیغام: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت تاکنون 68 عمل جراحی در بخش تنگ ارم دشتستان به صورت رایگان در بیمارستان انجام داده اند.
كدخبر: 107372
1397/11/30

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فاطمه دهقانی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از حضور تیم درمانی نورآوران سلامت برای دومین بار در استان خبر داد و اظهار داشت: در راستای ارایه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم، تیم درمانی خیریه نورآوران سلامت از اوایل دی ماه امسال در منطقه تنگ ارم مستقر و تا پایان اسفندماه حضور خواهند داشت.

فاطمه دهقانی افزود:بعد از بررسی های انجام شده توسط اعضای هماهنگ کننده این تیم و مسئولان استان، منطقه تنگ ارم در شهرستان دشتستان برای استقرار این تیم تعیین شد.

وی ادامه داد: این تیم درمانی در حوزه چشم پزشکی،خدمات درمانی را برای افراد بالای ۴۰ سال و در حوزه تخصصی دندان پزشکی، خدمات درمانی را برای افراد زیر ۱۲ سال ارایه می دهند.

دهقانی افزود:بیمارستان خیریه بنیاد نورآوران سلامت با همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دفتر امور روستایی و شوراها استانداری،دانشگاه علوم پزشکی ،شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، فرمانداری دشتستان و بخشداری ارم دائر شده و نیازمندان به خدمات درمانی دو بخش تنگ ارم و بوشکان با کمک بهورزان شبکه بهداشت دشتستان شناسایی و به بیمارستان خیریه بنیاد نورآوران سلامت ارجاع می شوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر ضمن تشکر از دست اندرکاران و پزشکان متخصص و فوق تخصص افزود: تاکنون 3139 ویزیت چشم انجام شده که از این تعداد 1112 عینک برای مراجعه کنندگان تجویز شده است که تا دو هفته آینده عینک ­های تجویز شده توسط بنیاد خیریه نورآوران سلامت تهیه و به بیماران تحویل می شود.

دهقانی گفت: همچنین 150 بیمار به عمل چشم نیاز داشته اند که تاکنون 68 عمل در محل بیمارستان انجام شده و مابقی در روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: 1374 ویزیت دندان پزشکی در بیمارستان انجام شده و در روزهای آتی نیز خدمات دندان پزشکی به سایر بیماران معرفی شده ارائه خواهد شد.

منبع: