توزیع 15 تن گوشت مرغ گرم در 4 نقطه شهر بوشهر
پیغام: مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به تصویب قیمت گوشت مرغ به کیلوگرم ۱۱هزار و ۵۰۰ تومان گفت: در این راستا ۴۵ تن گوشت مرغ با قیمت مصوب وارد بازار استان بوشهر شده است.
كدخبر: 107387
1397/12/01

به گزارش «پیغام»؛ احمد جهانگیرلو در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه دستگاههای متولی در راستای تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان تلاش می‌کنند اظهار داشت:با این تلاش شبانه روزی  گوشت قرمز گوسفندی، گوساله و مرغ با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم را 11 هزار و 500 تعیین کرده است گفت: در این راستا 45 تن گوشت مرغ با قیمت  مصوب وارد بازار استان بوشهر شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: در این زمینه امروز 15 تن گوشت مرغ گرم در  4 نقطه  مرکز شهربوشهر با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود.

جهانگیرلو تصریح کرد: در این راستا 30 تن گوشت مرغ با قیمت هر کیلوگرم 11 هزار و 500 تومان در شهرستان‌های دیگر استان بوشهر از امروز توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: توزیع گوشت مرغ با قیمت مصوب به صورت مستمر ادامه دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: نظارت بر قیمت گوشت مرغ دربازارهای استان بوشهر و بر خورد با متخلفان بر عهده سازمان صنعت،  معدن و تجارت و دیگر ادارات ذی‌ربط است.

 

منبع: