2 انتصاب جدید در استانداری بوشهر
پیغام: با صدور احکامی از سوی استاندار بوشهر، مدیرکل اموراداری و مالی استانداری و سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر منصوب شدند.
كدخبر: 107749
1397/12/18

به گزارش«پیغام»به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، با صدور احکام جداگانه‌ای، از سوی استاندار بوشهر رسول رستمی به عنوان سرپرست جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری و مصیب محمدعلی‌پور به عنوان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری بوشهر منصوب شدند.

در حکم عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر خطاب به رسول رستمی سرپرست جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آمده است: توفیقات روز افزون شما را در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تحقق ارمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از باریتعالی مسئلت می‌نمایم.

همچنین استاندار بوشهر در حکم محمدعلی‌پور مدیرکل امور اداری و مالی استانداری بوشهر آورده است:

انتظار است با پشتوانه دانش و تجارب ارزشمند بکارگیری مناسب و بهینه منابع انسانی و مالی و بکارگیری همه توان و ظرفیت‌ها در جهت تقویت جایگاه سازمانی استانداری و توجه ویژه به رفاه و رسیدگی به امور پرسنل و همچنین نظارت دقیق بر امور اداری و مالی و پشتیبانی کوشا و پیروز باشید.

استاندار بوشهر در این حکم آورده است: توفیقات روز افزون شما را در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تحقق ارمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از باریتعالی مسئلت می‌نمایم.

منبع: