برگزاری مسابقه نقاشی دیواری در بندر بوشهر+ تصاویر
پیغام: رییس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با ۱۸ اسفند و روز بوشهر ، مسابقه نقاشی دیواری در بندر بوشهر برگزار شد
كدخبر: 107780
1397/12/19

مسابقه نقاشی دیواری در بندر بوشهر برگزار شد+ تصاویر
 
به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی، روشن بهزادی در این باره گفت: همزمان با ۱۸ اسفند ماه و بمناسبت گرامیداشت روز بوشهر یک دوره مسابقه نقاشی دیواری با موضوع  فعالیت های دریایی و بندری  با حضور هنرمندان  استانی و به میزبانی این اداره کل برگزار شد.

بهزادی افزود: در این مسابقه  شرکت کنندگان طراح های پیش نهادی خود را که دو روز قبل از این رقابت به روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ارسال کرده بودند و در کمیته ارزیابی آثار  تاییدیه لازم را کسب کرده بود، در مکانهای ایجادشده ایی  بر روی دیوار این  اداره کل ، حدفاصل درب ورود کامیونی تا بازارچه مشترک مرزی  ایجاد کردند.

وی عنوان کرد: در پایان این رقابت  با ارزیابی دو تن از داوران مطرح هم استان طرح های برگزیده انتخاب  و با حضور مهندس ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نفرات اول تا سوم تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است، تمامی ملزومات لازم جهت انجام این رقابت توسط  اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تهیه و در اختیار هنرمندان شرکت کننده قرار گرفته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: