معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز:
ممنون عیت واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان برداشته شد
پیغام: معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان آزاد شد.
كدخبر: 107785
1397/12/19

به گزارش«پیغام» به نقل از مهر، عبدالله حاجیانی در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: شیوه‌نامه جابه‌ جایی، نگهداری و حمل دام از سوی رئیس جمهور به استان‌ها ابلاغ شده است و امروز نشستی در این زمینه در بوشهر برگزار شد.
وی از اجرای این شیوه‌نامه توسط جهاد کشاورزی، سازمان‌های تعزیرات و دامپزشکی، اموال تملیکی و راهداری خاطرنشان کرد: بوشهر یکی از استان‌های دارای اولویت برای اجرای این طرح است.
معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور تصریح کرد: با تلاش استاندار بوشهر از همه ظرفیت‌های استان برای اجرای هرچه بهتر این طرح استفاده می‌شود.
حاجیانی خاطرنشان کرد: دامداران فعال در استان بوشهر برای گرفتن پلاک دام‌های خود مراجعه کنند تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی جابه‌جایی دام‌ها در استان و حتی سایر استان‌ها را انجام دهند.
وی از آزاد شدن واردات ۱۰۰ قلم کالا از جمله گوشی تلفن همراه و تبلت در قالب کالای همراه ملوان خبر داد و افزود: پیش از این واردات این کالاها ممنوع بود که بر اساس اعلام هیئت دولت ممنوعیت آن برداشته شده است.
معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور این آزادسازی را فرصت خوبی برای ملوانان دانست و اضافه کرد: ملوانان بوشهری می‌توانند از معافیت‌های ملوانی ۱۵۰ میلیون ریالی خود در هر سفر استفاده کنند.

منبع: