کنگان آماده میزبانی از ریاست جمهوری است
فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به این شهرستان گفت: کنگان آماده میزبانی از ریاست جمهوری است.
كدخبر: 107798
1397/12/21

به گزارش «پیغام» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان ،صبح سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان کنگان در هفته آینده اظهار کرد: شرایط لازم برای میزبانی از ریاست جمهوری و هیئت دولت فراهم شده و کنگان میزبان استانی سفر هیئت دولت خواهد بود.

وی بیان کرد: مردم شریف این خطه با استقبال گسترده از ریاست جمهوری دشمنان را نا امید و نظام و انقلاب را تقویت خواهند کرد و ۲۶ اسفند به روزی ماندگار در تقویم شهرستان تبدیل خواهد شد و امیدواریم با سفر هیئت دولت بخشی از مشکلات شهرستان مرتفع شود.

نوروزی به موضوع تسهیلات سفر‌های نوروزی اشاره و اظهار کرد: شرایط لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان توریستی فراهم شده است. امروز با حضور نماینده عالی دولت چندین پروژه بزرگ از جمله دهکده گردشگری کنگان، بلوار امام حسین (ع) و ساحلی بنک و ساختمان کمیته امداد امام (ره) افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی از مسئولان مربوطه خواست تا ضمن تلاش برای تنظیم بازار شرایط را برای خرید آسان مردم در آستانه سال نو فراهم کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط با مردم گفت: ارتباط با مردم رمز موفقیت مسئولان است.

فرماندار کنگان خطاب به مسئولان یادآورشد: همراهی و همکاری با مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه در شرایط حساس کنونی یک ضرورت است.

نوروزی در پایان پشتوانه مردمی به‌عنوان رمز پیروزی و موفقیت نظام، آزادی در چارچوب دین و قانون، اقتدار بین‌المللی، استقلال و امنیت پایدار را از مهمترین دستاورد‌های چهل ساله نظام دانست و خاطرنشان ساخت: امید، اعتماد و نشاط سه کلید واژه در نقشه راه کشور در سال ۹۸ است.

تجلیل از مقام شامخ شهیدان به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید، تقدیر از برنامه درختکاری و احسان و نیکوکاری از دیگر مباحث مطرح شده توسط فرماندار کنگان بود.

منبع: