فرماندار تنگستان:
زیرساخت های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم است
پیغام: فرماندار تنگستان گفت: با توجه به وجود جاذبه های متنوع طبیعی و گردشگری در این شهرستان همه زیرساخت های لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم است.
كدخبر: 107810
1397/12/22

به گزارش «پیغام»به نقل از ایرنا، عبدالحسن رفیعی پور روز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان تنگستان افزود: براساس بررسی های انجام شده این شهرستان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، طبیعت و ساحل بکر و بازار مناسب از جمله مناطق هدف میهمانان نوروزی به شمار می رود.

وی بیان کرد: برهمین اساس با تامین امکانات و زیرساخت های لازم تلاش می شود میزان جذب گردشگران و مسافران نوروزی امسال بیش از سال گذشته باشد.

رفیعی پور افزود: در این ارتباط در منطقه گردشگری ساحلی دلارام ازمناطق بکرشهرستان تنگستان دربخش دلوار زیرساخت های لازم برای خدمات دهی بیشتر به گردشگران فراهم شده است.

فرماندار تنگستان گفت: اکیپ گشت مشترک سلامت و نظارت بر واحد های تجاری، اغذیه فروشی ها و رستوان ها توسط بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی شهرستان برای نظارت هرچه بیشتر و برخورد با متخلفان تشکیل شده است.

وی یادآور شد: روشنایی معابر اصلی و فرعی شهرستان و موزه های رئیسعلی دلواری و کلات اهرم، کانکس ایستگاه های هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس جاده ای باید تا 24 اسفند ماه جاری آماده شود.

وی افزود: همچنین برای آسان سازی عبور و مرور در مسیر ورودی و خروجی مجتمع های تجاری دلوار همه پارکینگ های جلو آنها مسدود و مسافران به سمت پارکینگ هایی که آماده شده هدایت شوند.

فرماندار تنگستان افزود: آماده سازی مبلمان شهری، رنگ آمیزی وخط کشی معابردر دستور کار شهرداران قرار گیرد.

وی بیان کرد: درزمینه توزیع میوه شب عید تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت توزیع مکانی مد نظر داشته باشند.

رفیعی پور اضافه کرد: هیچ دستگاهی اجاز قطع آب، برق و گاز مناطقی که مرتبط با ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان است ندارند.

وی گفت: از25 اسفند هرگونه حفاری در شهرستان تعطیل است وبرای رعایت نکات ایمنی درگشت های دریایی هیچ قایق و لنجی بدون جلیقه و بیمه حق عبور و مرور ندارد.

منبع: