درخواست بازیکن شاهین بوشهر از هواداران/استادیوم را پر کنید
پیغام: بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: هواداران این تیم در دیدار با کارون اروند خرمشهر با توجه به اهمیت سه امتیاز بازی استادیوم را پر کنند.
كدخبر: 107838
1397/12/25

به گزارش «پیغام» امیر حسین موسی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بازی به نوعی مهم ترین بازی فصل شاهین در راه صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است از این رو از هواداران انتظار حمایت ویژه در این دیدار داریم.

وی بیان کرد: هواداران با حضور پررنگ و تشویق های خود می توانند یار دوازدهم شاهین در این دیدار لقب بگیرند.

موسی زاده افزود: فوتبال استان بوشهر در راه صعود به لیگ برتر اکنون در حساس ترین شرایط خود قرار گرفته و در این راه انتظار است با همدلی و حمایت همه جانبه مسئولان بیش از پیش زمینه برای موفقیت شاهین بوشهر فراهم شود.

هافبک تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: سال گذشته همراه با نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کردم و امیدوارم این مهم بار دیگر همراه با تیم محبوب شاهین برای من تکرار شود.

وی اظهار داشت: شاهین بوشهر در دیدار هفته گذشته نیز با هدف کسب برد برابر نود ارومیه صف آرایی کرد ولی با وجود پیش افتادن از حریف در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت.

موسی زاده در ارتباط با شرایط تیم برای رویارویی با کارون اروند خرمشهر نیز گفت: تیم شاهین اکنون در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و مهیای دیدار با حریف شایسته خرمشهری است.

وی گفت: برای این بازی کمال الدین نیک خویی محروم است و بازیکن مصدوم نیز نداریم.

شاهین بوشهر اکنون با 43 امتیاز در رده دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم از هفته بیست و پنجم رفابت ها روز شنبه 25 اسفندماه در بوشهر به مصاف کارون اروند خرمشهر می رود.
 

منبع: