دستگیری 70 سارق در عسلویه
پیغام: فرمانده انتظامي شهرستان عسلویه از دستگیری 70 نفر سارق و کشف 130 فقره سرقت در سه ماه گذشته خبر داد.
كدخبر: 107879
1397/12/27

به گزارش «پیغام؛ سرهنگ "پیمان فتاحی" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس،گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعی با هدف برخورد با جرائم و ناهنجاري هاي اجتماعي در شهرستان عسلویه به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات و پیش بینی های لازم در قالب گروهای عملیاتی در ساعت مقرر به طور همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد و اقدام به اجرای طرح و پاکسازی می نمایند که نتیجه آن فراهم شدن امنیت و آرامش برای خانواده ها خواهد بود.

وی از دیگر اهداف اجرای طرحهای ارتقاء امنیت محله محور را حضور قدرتمند نیروی انتظامی در برخورد با جرائم توسط افرادی که قصد ایجاد مزاحمت و سلب امنیت دارند برشمرد و خاطر نشان کرد: ماموران پلیس در اجرای این طرح موفق به دستگیری 70  سارق و کشف  130   فقره سرقت شدند.

سرهنگ فتاحی در پایان با اعلام این که در اجرای این طرح ها تعداد 135 نفر معتاد متجاهر و خطرناک جمع آوری شد، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان در عرصه مبارزه با مواد مخدر و غیره را از طریق مرکز فوریت های پلسی 110 اطلاع رسانی کنند.

منبع: