معاون سوادآموزی استان بوشهر :
طرح آموزش رایانه ای" ICDL" برای سوادآموزان دوره انتقال اجرا شد
پیغام: معاون سوادآموزی اداره کل اموزش و پرورش استان گفت: طرح آموزش رایانه ICDL با هدف کاربردی نمودن سواد با مهارت های مورد نیاز سوادآموزان دوره انتقال در مناطق و شهرستان های استان اجرا شد.
كدخبر: 107894
1397/12/28

پیغام: معاون سوادآموزی اداره کل اموزش و پرورش استان گفت: طرح آموزش رایانه ICDL با هدف کاربردی نمودن سواد با مهارت های مورد نیاز سوادآموزان دوره انتقال در مناطق و شهرستان های استان اجرا شد.

به گزارش «پیغام»؛غلامرضا دانش فر، در نشست با مسئولین سواد آموزی مناطق و شهرستان ها و کارگاه آموزشی ICDL در شهر بوشهر استفاده از رایانه در برنامه های سواد آموزی را ضروری دانست و اظهار داشت: طی دو سال متوالی طرح آموزش ICDL برای بیش از 300نفر از سوادآموزان دوره انتقال به اجرا درآمد.

معاون سوادآموزی استان افزود:این طرح آموزشی به منظور کاربردی نمودن سواد با مهارت های مورد نیاز سوادآموزان  دوره انتقال اجرا شده است.

وی ادامه داد: طرح آموزشی رایانه در سال گذشته  برای 100 نفر از سواد آموزان دوره انتقال در شهرستان های بوشهر، دشتستان،گناوه،جم، کنگان و منطقه کاکی عملیاتی گردید.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در سال جاری نیز بیش از 200نفر از سوادآموزان دوره انتقال در سراسر استان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی با اشاره به تامین مربی،کارگاه و تجهیزات توسط بنیاد ICDL ایران شعبه استان بوشهر، تصریح کرد: تاکنون تمام فرایند آموزش طرح آموزش رایانه زیر نظر بنیاد ICDL ایران شعبه استان بوشهر انجام گرفته است.

معاون سوادآموزی استان ارتقاء نگرش کار با رایانه را از جمله ضرورت های حتمی اجرای این طرح آموزشی دانست و بیان داشت: تلفیق سواد با مهارت های مورد نیاز زندگی، ایجاد و گسترش مهارت استفاده از رایانه توسط سوادآموزان باید در برنامه های  مختلف سواد آموزی مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این نشست و کارگاه آموزشی ICDL بهرام بهنام نیا، رئیس اداره سوادآموزی معاونت سوادآموزی استان  آموزش دهندگان و مسئولین سواد آموزی مناطق و شهرستان ها را در جریان تازه ترین روش ها و چگونگی بهتر استفاده از رایانه در دوره های مختلف سوادآموزی قرار داد.

در ادامه جلسه حسین هنرمند، رئیس اداره سنجش و ارزیابی سوادآموزی استان در مورد مسائل ارزیابی و امتحانات پایانی سال توضیحاتی ارائه کرد.

 

منبع: