رئیس شورای شهر بوشهر:
نهضت آسفالت در بوشهر اجرا می‌شود/راه‌اندازی سامانه شفاف‌سازی شورا
پیغام: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از اجرای نهضت آسفالت در بوشهر در سال جاری خبر داد.
كدخبر: 107975
1398/01/19

به گزارش «پیغام»؛ ابوذر دهدار در نشست علنی شورای شهر بوشهر ضمن ابراز هم‌دردی با سیل‌زدگان کشور اظهار داشت: شورای شهر بوشهر نیز همراه با مردم دیگر نقاط کشور در کنار سیل‌زدگان خواهد بود و برای کمک به مردم این مناطق از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همه اعضای شورای شهر بوشهر تلاش دارند تا امسال سالی متفاوت را در شورا داشته باشیم و با یک رویکرد قانون محوری، به شکل علمی و میدانی به بررسی لوایح خواهیم پرداخت.

دهدار یکی از برنامه‌های مهم شورای شهر بوشهر را راه‌اندازی سامانه شفاف‌سازی شورا در یک ماه آینده دانست و خاطرنشان کرد: رأی گیری برای مصوبات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و همه جلسات علنی شورا به شکل پخش زنده از شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد.

وی افزود: طبق قانون همه دستورات جلسات شورا دو هفته قبل از برگزاری به سمع همکارانم در شورا رسیده می‌شود، مگر در موارد اضطراری تعریف شده طبق قانون و مصوباتی که فرمانداری برای ما اعلام می‌کند که خارج از نوبت بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه سال جاری سال پوست اندازی شورای شهر بوشهر است ادامه داد: همه اعضای شورا به دنبال این هستند که خدمات مضاعف‌تری را به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به استقبال شورای شهر از نقدها افزود: دلیل تأخیر در بهره برداری از چرخ فلک بوشهر، نظارت‌های متناوب و متوالی اداره کل استاندارد استان بوشهر بوده است.

دهدار از زحمات شهردار و پرسنل شهرداری در ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: امسال نهضت آسفالت در بوشهر با اعتباری قریب به ۱۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود و امیدواریم کوچه‌های خاکی و مشکل‌دار بوشهر آسفالت شود.

 

منبع: