فرمانده انتظامي استان بوشهر خبر داد:
كشف 200 كيلوگرم مواد مخدر در درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ/ دستگیری سه قاچاقچی
پیغام: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: در يك عمليات اطلاعاتي كه منجر به درگيري مسلحانه و تبادل آتش بين پليس و سوداگران مرگ شد 200 كيلوگرم ترياك كشف و 3 قاچاقچي دستگير شدند.
كدخبر: 108007
1398/01/20

به گزارش«پیغام»، سردار "خليل واعظي" اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتي و اشراف عملياتي پليس تحركات يك باند حرفه اي ترانزيت مواد مخدر مورد شناسايي قرار گرفت.

وي اضافه كرد: شب16 فروردين تيم عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "گناوه" مسير  انتقال مواد مخدر كه از محور جنوب به شمال در تردد بودند را تحت كنترل در آورده و در سه راهي بندر"ريگ" 2 دستگاه خودرو قاچاقچيان شناسايي شد.

سردار واعظي گفت: قاچاقچيان بدون توجه به دستور پليس با افزايش سرعت خود، حركات مارپيچ و تيراندازي به سمت پليس قصد فرار داشتند كه با تيراندازي متقابل پليس و هدف قرار گرفتن لاستيك خودروها هر 2 دستگاه خودرو متوقف شدند.

وي با بیان اینکه سرنشينان خودروها با استفاده از تاريكي هوا متواري شدند تصريح كرد: از این باند 200 كيلوگرم ترياك كه به صورت بسته بندي جاسازي شده بود كشف شد.

اين مقام انتظامی افزود:  با ادامه عمليات پليس ساعتي بعد 2 نفر از اعضاء باند و كمتر از 24 بعد يكي ديگر از اعضاء و عامل تيراندازي به سمت ماموران پليس شناسايي و دستگير شدند.

وی خاطرنشان كرد: اعضاء این باند از 3 استان همجوار تشكيل، و محموله مواد مخدر از يك استان همسايه وارد بوشهر شده بود.

منبع: