ارسال کمک های دانشگاهیان بوشهر به مناطق سیل زده
پیغام: کمک های غیر نقدی دانشگاه های خلیج فارس و آزاد اسلامی بوشهر به مناطق سیل زده ارسال شد.
كدخبر: 108047
1398/01/22

به گزارش«پیغام» به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه خلیج فارس روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کمک های غیر نقدی اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه خلیج فارس در فراخوانی از ابتدای جاری شدن سیل در مناطق مختلف کشور جمع آوری و امروز 21 فروردین تحویل هلال احمر بوشهر شد.

عبدالمجید مصلح افزود: کمک های اهدایی جامعه دانشگاهی دانشگاه خلیج فارس معادل 540 میلیون ریال و شامل 281 تخته پتو، 202 کیسه برنج، یکهزار و 800 عدد بطری آب معدنی، 120 بسته پوشک بچه، 972 عدد لباس زنانه، 486 عدد لوازم بهداشتی و یکهزار و 260 عدد کنسرو لوبیا است که توسط هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در میان مردم سیل زده کشور تقسیم می شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: کمک‌های دریافت شده از واحدها و مراکز استان برای مناطق سیل زده مشتمل بر اقلام و لوازم بهداشتی، پتو، لباس، آب‌معدنی، مواد‌غذایی، خرما، کنسرو و سایر مایحتاج ضروری دیگر است.

اسماعیل عبدالهی افزود: تهیه لوازم ضروری برای سیل‌زدگان در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش درد و رنج آنان داشته باشد.

وی ادامه داد: حمایت از هموطنان سیل‌زده و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مطابق وظیفه ملی و شرعی ادامه دارد و روزهای آینده نیز به این مناطق ارسال می شود.

عبدالهی یادآور شد: موکب خدمت‌رسانی این دانشگاه نیز تا چند روز آینده در استان خوزستان برپا می‌شود.
وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با همه ظرفیت در کمک‌رسانی و کاهش آلام هموطنان سیل‌زده تلاش خود را بکار گرفته است.

منبع: