رئیس هیئت فوتبال بوشهر:
هنوز روزنه‌هایی برای ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ هست
پیغام: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: همچنان امیدوار به ماندگاری تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم.
كدخبر: 108068
1398/01/24

به گزار ش«پیغام»؛ محمد نجفی در گفت‌وگو با مهر در ارتباط با آخرین وضعیت تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر و احتمال سقوط این تیم به دسته پائین‌تر اظهار داشت: اتفاقات ناخوشایندی در مجموعه مدیریتی ایرانجوان پیش‌آمد که ای کاش این اتفاقات پیش نمی‌آمد تا امروز شاهد وضعیت نامناسب ایرانجوان و سقوط به لیگ دسته سوم نبودیم.

وی بیان کرد: ایرانجوان یکی از تیم‌هایی است که در همه نقاط کشور شناخته شده است و حیف است که این باشگاه ریشه‌دار و بزرگ قربانی یک سری ندانم‌کاری‌هایی شود که امروز همه دوست‌داران این تیم و عاشقان آن اینگونه غمگین باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: هنوز روزنه‌هایی برای ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ وجود دارد و اگر بازی‌های باقی‌مانده را ببرند امیدواریم شاهد بقای این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال باشیم.

وی افزود: در صورتی که یک تیم از سه تیم بتواند در لیگ باقی بماند باید تلاش کنیم که ایرانجوان بوشهر بتواند در لیگ باقی بماند و از روزنه‌های موجود استفاده کنیم.

نجفی بیان کرد: بازی آینده ایرانجوان در بوشهر را برای تماشاگران رایگان اعلام می‌کنیم تا هواداران و همه کسانی که به این تیم علاقه دارند، بتوانند حمایت لازم را داشته باشند.

منبع: