سرمربی شاهین بوشهر:
قول می‌دهم به لیگ برتر صعود کنیم
پیغام: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر که فردا تیمش باید با ملوان انزلی رو به رو شود، می‌گوید: قول می‌دهم به لیگ برتر فوتبال صعود کنیم.
كدخبر: 108117
1398/01/26

به گزارش «پیغام»، شاهین شهرداری بوشهر که اکنون با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد، باید فردا با ملوان بندر انزلی که در جایگاه یازدهم است، دیدار کند؛ دیداری که در بوشهر برگزار می‌شود و به طور هواداران شاهین سکو‌های ورزشگاه شهید بهشتی را پر خواهند کرد، زیرا امیدوارند جشن صعود تیمشان را به لیگ برتر برگزار کنند.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در جلسه شورای شهر، قول داد این تیم به لیگ برتر صعود کند و از شورا و شهرداری بوشهر خواست مانند حمایت‌های قبلی، در دو بازی باقی مانده تا پایان فصل پشتیبان تیم باشند.

او گفت: به طور حتم صعود به لیگ برتر، ارزش امتیاز تیم را از ۵ به ۲۵ میلیارد تومان می‌رساند.

بازی شاهین شهرداری بوشهر و ملوان انزلی ساعت ۱۷ فردا (سه شنبه ۲۷ فروردین) در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود و به گفته مدیر باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تماشای این دیدار رایگان خواهد بود.

وحید واعظی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با هیات فوتبال استان بوشهر، در دیدار بازی شاهین شهرداری بوشهر و ملوان انزلی بلیت فروشی نمی‌شود و تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است.

وی افزود: تیم شاهین شهرداری متعلق به مردم و هواداران، و سرمایه این شهر است که برای صعود به لیگ برتر به حمایت همه جانبه هواداران و مردم ورزش‌دوست بوشهر داریم.

واعظی ابراز امیدواری کرد، هواداران ورزشگاه را پر کنند.

آخرین دیدار شاهین شهرداری بوشهر در این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور، سه شنبه سوم اردیبهشت برگزار می‌شود؛ دیداری که باید در خانه سرخپوشان پاکدشت برگزار کند.

منبع: