معرفی نفرات برتر مسابقات دانشجویی دارت استان
پیغام: در قالب مسابقات انتخابی جشنواره ورزشی‌های همگانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان، نفرات برتر مسابقات دانشجویی دارت استان بوشهر برای حضور در مسابقات کشوری وزارت علوم معرفی شدند.
كدخبر: 108120
1398/01/26

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر، مسئول برگزاری مسابقات دانشجویی دارت استان بوشهر صبح دوشنبه در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات در بخش خانم‌ها و آقایان و به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

حمید بردیده در خصوص نتیجه این مسابقات گفت: در بخش انفرادی پسران محمد جواد لهسایی از دانشگاه پیام نور مقام اول و دانشگاه خلیج فارس مقام دوم را کسب کرد.

وی افزود: در بخش انفرادی دختران فائزه امامی از دانشگاه خلیج فارس مقام اول و مریم بنافی از دانشگاه پیام نور مقام دوم را به دست آوردند.

مسئول برگزاری مسابقات دانشجویی دارت استان بوشهر افزود: در بخش دوبل پسران کاوه عابدی و حسین طوسی از دانشگاه خلیج فارس رتبه اول و دانشگاه فرهنگیان رتبه دوم و سید علی بصری و محمد جواد لهسایی از دانشگاه پیام نور مقام سوم را کسب کردند.

در بخش دوبل دختران فائزه امامی و معصومه بارگاهی از دانشگاه خلیج فارس مقام اول، مریم بنافی و نسترن رئیسی از دانشگاه پیام نور مقام دوم را کسب کردند.

نفرات اول این مسابقات در مسابقات دارت وزارت علوم شرکت خواهند کرد.

مسابقات انتخابی جشنواره ورزشی‌های همگانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان از ۲۵ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه‌های مختلف استان برگزار می‌شود و دانشجویان در رشته‌های بسکتبال سه نفره، فریزبی، آمادگی جسمانی، والیبال ۴ نفره، هفت سنگ، طناب زنی، گل کوچک با هم به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: