معاون استاندار بوشهر:
۵۷۷ تن میوه در ایام نوروز در استان بوشهر توزیع شد
پیغام: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: ۵۷۷ تن میوه به منظور کنترل قیمت‌ها در طرح تنظیم بازار ایام عید توزیع شد.
كدخبر: 108131
1398/01/26

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال و عید نوروز و بر مبنای تجربیات سال‌های قبل پیش بینی‌های لازم انجام شد.

وی اضافه کرد: پس از اعلام نیاز به مرکز، اقدام به بررسی و بازدید از باغات و سردخانه‌های استان‌های تولیدکننده انجام شد. با توجه به کیفیت میوه‌های مورد نظر و لزوم ماندگاری میوه‌ها بر اساس نظر کمیته راهبردی میوه استان، پرتقال والنسیای جیرفت و سیب سمیرم انتخاب شد.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان و کنترل قیمت‌ها در مجموع ۵۷۷ تن میوه شامل ۳۷۰ تن پرتقال و ۲۰۷ تن سیب درختی در قالب ۸۱ غرفه از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا بیستم فروردین ماه ۹۸ توسط شرکت تعاون روستایی و با نظارت بازرسان صنعت، معدن و تجارت در سطح استان توزیع شد.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: با پایش مستمر و روزانه بازار میوه و تره‌بار استان، مشخص شد که اجرای این طرح و توزیع میوه تنظیم بازار، تأثیر مثبتی روی قیمت میوه‌ها داشته است.

 

منبع: